who's stand by ur side?

03 June 2009

balik kg lg..


2day.... aku akan blik kg ajak..kt gemencheh, negeri sembilan...kn ari tu aku ad publish psal kenduri adik ipa kn...so...meh aku ulang lagi...kndurinya 06/06/09...xpyah ajak la korang ek..bkan korang kenal pn..hehehehehehe....


aku pn ngah pening nih..byak ngat knduri nk kne attend...smua mmber2 rpat nih...haiyoooo..manyak susah mau luakakan anti mmber2 rpat nih...


4 k.an - sory...xdpat attend ur wedding..clash date...but i wish everything goes well...

4 k.ida - lepar hilir tu jauh la kak...kt ampang lak clash date ngan adik ipa...sory..

4 anak omak - omak...sory again yo...family first yo..xdpek den nk ngelat..

4 azhari - aku xleh blik...nk rush pn x smpat...


panjang kte....

byak benor knduri time dak2 cuti skolah nih..yg aku dpt g tu ok la..but yg aku tak dapek tuh...aku mtk maaf tuk korang2 smua....da kawin nih...ati family belah amk mertua kne jg...kang tersisish lak aku di mte fmily sndiri...kalo fmily aku...sng la aku xplen kn...

ni xspcily tuk k.an (opismate)...

org bg wedding present je la yo...mmg da xdpek dielakkan da...


wedding wishes

" selamat pengantin baru...semoga berbahgia hingga ke akhir hayat"

cepat2 dpat baby n smoga tabah melayari alam rumahtangga....


see u next month....

6 comments:

afiq said...

deyyy blk gemencheh musti lalu dpn umah aku nyer!

mummysyafie said...

next month ke? ann cuti sebulan ke..lamanya

oshinz said...

uiks bz btulla u sis..
hehehe..
thanks for linking my blog n i'll link u back ok?

Ayuraza said...

*afiq
ko dok mne dak kuat mkan weii...leh la aku nyinggah len x...
tp...
den poi mkan jo lah yooo...

Ayuraza said...

*mummysyafie
a'ah...almost sbulan ar..24 nih bru ad..lme..bring je kak...

Ayuraza said...

*osh!NzOndablOck
bz dik weii..
manjang keje..
huh..meh tukor2 link...