who's stand by ur side?

09 June 2009

aku cuci umah

rumah da bersawang nih..lme xmnjenguk kt sn...kn aku cuti khamis n jumaat lepas...
kn aku ad citer nk lik kg belah mak mertua...ad kenduri kawin..kn aku ad citer gak yg aku kne watkn hntaran tuk adik ipa aku...so here we go...ini lah hasilnyerr....



time ni umah bersepah2...ko nmpak tak tuh...bkan raflesia tau...tp telekung...



taraaaaa..............tengok nih..


aku smpai ari rabu malam..time tu da sibuk2 da...malam tu gak aku kne pkai kn inai tuk adik ipa...sekali ngan nk ukir tgan bgai mcm ayat2 cinta gitewww...tp an...nape ntah gambo2 aku xsempat nk capture..ni je la yg ad nyer...

keesokan ari nyer...aku mmg bz giler la...mne nk wat itu...mne nk wat nih...kamera pn xsmpat nk charge..ko bygkan terlalu byak keje smpai aku pn xteringat nk tangkap gambo lansung...bior aku citer without pic la ek...

da nme pn kenduri....bz nyer ngalah aku lak yg kawin..hehehe...

petang tuh...



ajak : bibie nk tman org g pekan bahau x??
aku : huh??...nk wat ap...
ajak : ad lah...nk ikut x...
aku : ntah la...tp bleh gak...ble nk g..???
ajak : skg la....g la siap2...xpyah mandi..salin bju jek...
ko tau dia bwak aku pg mne???

pegi lepak kt mne ntah...aku pn kurang tau...bru bp kali aku nyinggah kt pekan ni lpas aku kawin ari tuh..rpenyer...die ajak tman p lepak jap...juz nk mlarikan diri...pna sgat ktenyer...sian lak aku nengok..



gambo sekadar hiasan di dinding umahku nih...




hihi...mke org xmandi...letih ngat la tuh...



kt umah kenduri...bebagai2 mkanan...tp kteorg p mkan kt lua...xselera dok ngadap lauk kenduri nih..perut aku lak jenis yg lokek...mkan lauk kenduri jap je da berak2...so kteorg dcide pg mkan kt sn...ntah ap ntah nme kdai nih...byak kteorg order..dek krana aku letih..kmalasan mgambil gambo mkin mnjadi2 lerr....
kami mkan satay, tomyam cmpur, cendawan goreng, n ayam msak merah....
pas mkan tuh...kteorg gerak la lam kul 7lbih...da mgrib pn time tuh..mak kau kte xelok dok berembun time mgrib2 nih...masuk setan...hehehe
ni tugasan di malam hari nyer...isi bunga telur..buat kuew koci..


purple n white color...tuk sanding




mak n mak sedare ngah cuci daun tuk wat kuew koci..


pink n white color tuk mlam berinai..
petang jumaat tu mjlis akad nikah...juz ad few pic je ad ngan aku..da rest lam kamera abg ipa..later la kau upload ek...



moh ashraff sinclair...sinclair tu aku yg letak..sje nk ske2...cm artis gitewww...



gambo owner blog wajib ader...penyeri mjlis aka pengapit...



ni hntaran tuk btal air smbhyg...ad gelang n cincin..4 both..


teringin nk naik pelamin lg...xpuas....huwaaaaaaaaaaaaaa....




she's my sis in law...anak pling bgsu..gambo xlawo coz pkai hf je...later wil be upload next..

alhamdulillah...smua nyer berjlan ngan baik...to acu n razi...k.u doakan yg terbaik tuk korang berdua..n sme2 la kiter wat anak cpat2 ek...hehehe...majlis da pn selesai...da theme is pink..smua nyer mnjadi sperti yg dirancang...

aku ngan ajak gerak balik malam ahad ari tuh...jem giler..org blik kg coz budak2 cuti sekolah n ad knduri mybe...yg ptg...aku da slamat smpai...tp letih nyer smpai ari nih xilang......

later...aku upload gambo nyer ek...

13 comments:

nad said...

amboi..berkenduri-kendara..
mang la lame ta jumpe..hekhek...

ainharul said...

mmg penat kan tp seronok...pasni akak lak penat sbb kenduri adik ipar lak ni ha...dah terbayang kepanasan dah ni...

Sunshine in the morning said...

cantik gubahan akak wat tuh..
wee~~
men lari2 ek..pas kndri..
agaga

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

uit.. jadi pengapit plak ke?

Ayuraza said...

*nad
ooo...smpai dmam ko ek..rindu ngat la tuh..ble nk blik nyer???

Ayuraza said...

*kak ain
a'ah..mmg pnat kak..get redy je la..

Ayuraza said...

*kak k
huh..bidang terjunn...hehe

Ayuraza said...

*ati
cntik yo..bleh la bkak kedai hntaran pas nih..wat biz gubah mengubah nih...

afiq said...

huhhuhuh kenduri mmg giteww la.. di smping penat.. kdg2 kite jadik rimas..
sbb ramai sgt org!
soo harus melarikan diri sekali sekala....

A.I.Z.A.T said...

biasa ar kenduri kawin,
mana ade yg x bz..hehe..
anyway, selamat pengantin baru ar buat acu & razi..
moga bahagia hingga ke akhirnya.
take care.

salam singgah..

http://aizatbest.blogspot.com

Puteri Satu said...

seronok sesekali gi kenduri kawin nih... tetiba tengok pengantin tingin lak nak melawa kan..hiks...

salam kenal dari akak n family..

Anonymous said...

cantik pengantin tp rs owner blog lagi cun.. =p

Ayuraza said...

*nemo
baru tau ka??hahahaha...tukar link ok..