who's stand by ur side?

02 June 2009

aku ke?????


1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
Now...ok...tp cm xda mood sket..period pain lor...




2.Saya nak makan?
mocha kt gloria jean's cafe....



3.Saya tak suka?
org potong que..org suka amik port bnde yg remeh temeh...berkire..n cakap tak mo jtuh..



4.Impian saya?
yg ni aku sukeeeee.....jd jutawan..leh dpat ap yg aku nk..shoping sne sini..li ap je brg ksukaan insan2 tersayang n driving BRABUS.....



5.Haiwan yang saya tak suka?
banyak nih...kucing..cencorot n sedara marenye..sgala jnis katak lagi2 katak kembung yg kaler ijo tu..yurkkk.....cacing...n ULAR...tp kalo ngular xpe..hehehe



6.Saya harapkan?
i wish i could turn back the time...




7.Jika boleh putarkan masa?
aku nk blajo rerajin...dpat keje bgus..pkai kete mewah...duit penuh poket...hehehemata duitan....



8.Saya pada 10 tahun akan datang...
sudah mempunyai cahaya mata..stable financial...paki kete idaman hati...da ad umah sendiri...n bdan maintain 43kg..pinggang size26..n size bra....opppssss...terlebih suda...



9.Handphone saya adalah sebuah?
tepon la weii...sng nk cl mak ayah..sng nk sms..anto2 gambo bgai n alat tuk aku mjadi blogger yg giler kamera..hahahahahaha



10.Saya pernah bercinta sebanyak?
plus minus..da 3x..ajak is da las one..yg spare part tu tak kre brcnta ek...hahahahhahahaha...gelak syaitonn..




11.Saya suka pada?
kamera..n kamera sukakan sye...DUIT...bau duit...mkan duit..tdo duit...mandi duit n perabih duit...hohahohahohahoha....



12.Kawan-kawan saya..?
yg mne tuh??...yg ad dekat ngan aku..n aku leh share ap je..sgat la aku sayangi...tp stok2 yg leh jd mmber la..kalo ko stab my back...u'r not my fren even ok..lg satu kalo takat nk cucuk2 org len then jd batu api..ko mmg xleh jd kwan sesape sbb ati ko bsuk n xpnah tgk org sng...heheh tetibe emo..



13.Pernah dikhianati?
uihh...pnah..tu Q no 12 tuh...hint2 dikhianati la 2..kalo bercinta xpnah lak..most antara mmber2 la..tp lantak la..mlas nk amik port sgat...phala ko dpat kt aku tau..



14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
nk wat cm ner...ari ni ari ko...sok luse ko tau la..TUHAN bayo cash tau..bkan installment..kalo utg pn..ko tgu la kt Pdg Masyhar sek sok...skg mse ko kt atas lg..tp time ko da terkena sok..ko tau la langit 2 tggi ke rendah........
p/s: berbuat baiklah sesme manusia....

4 comments:

nad said...

ha'a..
sangat anti ngn back stabber.
nape la de org cmtu idop kat dunie ni.ta senang tgk org len.huh!
sabaw je la...

Ayuraza said...

*pinkconverse
dunia ni mcam astro an...mcam2 ad..elok org cmtu kiter ltak kt planet marikh je...hehe

aleena said...

btol2..
anti wit back stabber..
xbley tgk people happy in life ade ja nk wat..
keji tol orng jenis back stabber..

Ayuraza said...

*aleena
a'ah..jgan kiter mnjd spt diaorg2 2da la...nauzubillah.......