who's stand by ur side?

13 May 2009

utang tag

utang ngah berlambak nih..kak ain...afiq..n aleena..i'll coming...
but soooooooon ok....
penat lak aku rse bdan ni..mne tak nyer..
mne rowing lg...
mne badminton lg..
mne netball lg..
mne bowling lg..
mne persembahan lg...
aku letih nih...nk snap sn..nk snap sn pn da ilang mood..nk terjah blog korang2 pn xda mse...ngan keje kt ofis ni da lmbak atas meja..ok cukp....aku tau aku da overrrrrrrr...
tp pnat.....
ajak lak xda..
outstation manjang...
kalo ad...............
leh tlong massage2 bagai........
hahahahahhahahahahhahahahahhahahahhaha....cukup suda....
*mrs.ajak

6 comments:

afiq said...

haitttt jgn buat2 lper....
nnti aku taruh expired date kang...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

bizinye..

ainharul said...

bz tu bz gak..jaga kesihatan tu same..

Ayuraza said...

*kak ain
da mcam nk dmam nih...ngan mouth ulser merata2...

Ayuraza said...

*kak k
hehe....bz cri sndiri...pdan muke..

Ayuraza said...

*afiq
ko jgn cmtu...aku baik kn...hehe