who's stand by ur side?

14 May 2009

bayo utang

tag from kak ain...........



1. State the date you have declared with your 1st couple--
emmm...xngat wehh..yg aku tau time tu aku msih skolah..form 4..hehe...pupuy luv..

2. Adekah anda akan terus berhubung dengan your bf/gf jika anda sudah clash?--
yess...but..if my ex x gile talak la..kalo tak...mmg saje cri nahas...so far..my ex ok..da ad gf bru pn..yg srg lg...da kawin n anak 4...yg satu lg...n yg satu lg..ok2...aku tau aku player....hahahaha...gelak syaitonnnn...

3. Ape yang akan anda lakukan bile anda merindui bf/gf anda?--
if rindu la...rse2 xpnah rindu pn...statement xleh bla..but if btul2 rindu..aku cl je la, xpn ym..xpn tnya2 khabar dier kt mmber2 lme..tp xda kot.......



4. Adekah anda mempercayai bf/gf anda sratos pratos?--
iskhhhhhhhh...bhaya tuh...aku yg da kawin ni pn xcye sratus patos..laki ni kiter xleh cye sgat..hav to smpan 4 ourself...bkan ap..kang kne tggal..mraung tak sudah...guling2 gitu..tu la...pcye sgat kn..



6. Adekah anda rase bf/gf anda seorang yang pandai memujuk--
ajak??????...dlu x..but now after da kawin nih..skill dier len mcm..aku lak yg ngada lebih2..da tu nk ngada2 ngan sp lagi..... hiksssssss

7. Ape reaksi anda dan ape yang anda lakukan apabile kredit bf/gf anda dihabiskan untuk orang len?--
huh???? brani ke dier???...ala..actualy..ksh sket la..tp wat2 xtau je coz xnk ngongkong ngat kn...duit dier..lantak la..jgn ko kaco duit aku suda...tp kalo aku kaco duit ko xpe kn???kn??kn???
8. What are you going to do when your bestiest have a relationship wif your ex
nk wat cm ner??? trime je lah wlupn ati ni renyuk..tp xpe..aku cri je org len...da nme pn ex kn???kalo aku syg sgat kt ko kiter tak clash tau...huhu tetibe emo...



9. Adekah anda akan menelefon bf/gf anda apabila dsuruh oleh bf/gf anda?--
yess...setia konon nya..bf/gf kn...bkn ex..kalo ex..aku lantak kn je..



10. Ape reaksi anda bile mendapat tahu bf/gf anda masih berhubung dengan ex mereka?--
huh!!!! sdikit keciwa...adkah aku xda lam ati ko smpai ko cri ex ko blik..sabar n tnya lu..xla serang mlulu..tp if lebih2..ko tau la ap rse..nk cbar aku ek..huhu..


11. nk tag :-mummysyafie, afiq, aleena, kak k...
*ajak tu bkn first love tau..tp bio ler dier yg terakhir...

6 comments:

afiq said...

aku bkn xnak jawab.. tpi percayelah.. aku x penah kapel!!

Ayuraza said...

*afiq
giler poyo..ala kapel2 monyet xda ke cik afiq oiiii...

aleena said...

ahaa da wat da tag nie..
ade kat n3 yg b4 nie..
baru ja wat tag nie:)

Ayuraza said...

*aleena
xpe2....tgu 4 da next task..

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

ayu..
taknak la uat tag ni..
die dah meninggal..
tak baik la kan

Ayuraza said...

*kak k
uhuks....ye ke..xpe2...akak dimaafkn ek..