who's stand by ur side?

22 May 2009

red day...

jumaat ari tuh aku ad bowling tournament kt mines, seri kmbang kempis..hehe..starting kul 2.00 after smbhyang jumaat..tapi korang tau2 je la kn..kalo da jnji ngan melayu nih...3.30 pn lum temtu ko leh golek bola bowling tuh...

2.30 - kaki da menggeletek nih...
***
**
*
3.00 - da tumbuh bulu2 kt muke aku nih...like bigfoot gitew..hehehe
***
**
*
3.45 - aku da menggelupur bru nk stat..nmpak benor spesis xpnyabo..hehe
jgn mrah ok..i mmg sharp okkay...kalo kte kul 3.00...kul 2.00 i da terpacak tau...no waste2 time bgai..then, bermula la perang boling antara kite2 orang..men bleh..strike tu blum tentu...hahahahha

gambo sekadar hiasan semata..xda motip


here we go.....




tapi kategori saguhati je la..sengit wooo...kire ok la dpat adiah kn...hehe..korang nk tau tak ap isi dalam tuh??? dapur gas kocik..stok2 bwak g piknik bleh la..takat nk msak kt umah..mmg bersepah2 koli kemane..ap kemane...hehehe

btw..aku dpat ranking top 10..individu jtoh no 7..terer kn???


alang2 da smpai mines...so...aku sajer2 p widow shoping...ngat nk nengok2 brg sajork..tp terbekenan ngan ksut nih...cntik je bile aku pkai...leh gitew...puji kaki sendiri......



my first red shoe...



most of my shoe...mmg tpak platform..tol ke spell' nyer??? suker benor aku...lg plak..aku ni kurus sgat...cm xblance je ble pkai hell yg ala2 artis gitew...aku ad aim satu kasot kt nicchi..platform gak tpak nyer...nnti la..tggu banker balik ekk..then aku publish kt korang..kaler beige..my first beige shoe also....hehe..suamiku yg jauh...if u ngah online...i nk higlight diz request juz 4 u...attention sket............hahahahaha





15 comments:

nad said...

uit!
hi there..
just dropping by..

nk tuka link?
mari!
aku link ko eh..

neway,
slamat bekenalan..
hehe...

Ayuraza said...

*pinkconverse
orite nad...
selamat brkenalan also..

Sunshine in the morning said...

hi..
thx eh..
singgah umah ati..

jom tuka2 link
huhu

StingRay said...

bowling?

lama x lenguhkan tgn dengan bowling...

ikabash said...

thnx for the drop by mrs ajak. :)

aleena said...

merah itu hotss:P

ngidam men boling lak tetiba..huuu

nad said...
This comment has been removed by the author.
nad said...

err..
da kawen rupenye..
sowee2~
memule igtkn sebaye..hihi..
kene pgl akak ni..
pgl kak ayu la..
bley?

da link kak ayu da!
maseh ye!

beshnyeeee da kawennn...
hehe~

Ayuraza said...

aah...da tukar link pown..thanks droping n inviting...

Ayuraza said...

*stingray
meh ler kiter lenguhkn tgan sesme...bet banje mkan...ad bran??????

Ayuraza said...

*ikabash
tq 4 sudi berkenalan also...meh tuko2 link ea..

Ayuraza said...

*aleena
ngidam..??? cpat2 p men..kang kempunan lak kang...
syed!!!!
jlankn tugas anda..

Ayuraza said...

*nad
nme je da kawin tpi still muda gitew...leh x sdo diri lak..hehehe

mummysyafie said...

hahaha...merah nye makngah!! padan la ngan baju ko hari ni yu.

Ayuraza said...

*mummysyafie
hahaha..mmg pdan pown..kang cm keling lak smua merah2...
hehe..
jgan marah cik kel2 smua..