who's stand by ur side?

19 May 2009

aku sakit........

aku sakit nih...TUHAN je yg tau..
susah nk mkan..
susah nk tidoo...
susah nk gosok gigi...
susah nk senyumm....
pendek kte..pn susah nk cakap....



lam mulut aku penuh ngan menatang nih...mouth ulser..skit dier TUHAN dan aku je yg tau..cm ner nk wat..dri form 1 lg ulser nih ske ngat nyinggah lam mulut aku..nape ko ulser oiii...da xda pat len ke ko nk nyinggah...
lam mulut aku gak port ko lepak ek?????
diz time ad 7butir smuanya..
cm ner nk wat..redha je la...
beso ko tau..

cm ner nk wat nih.....


sp leh tlong nih...doc pn da pnat bg aku ubat tp xsmbuh2 gak...


nape aku jd cm nih....


toooolooooong akuuuuuuuuuuu....

5 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

aloooloo.. ciannye die..
klu cik abe ade kan best!!

Ayuraza said...

*kak k
hehe...leh dpat pnawar akak ek???pndai........

ainharul said...

ayu,ulser mulut ek..klu ada lg skt tu meh datang jumpe akak kat atas..akak ada ubat dia..slalu nye akak guna ubat tu jelah..alhamdulillah ok

afiq said...

bonjela penah terai??
x pon kumor ayer garam ker??
tpi kenape die dtg berulang ulang ek?!??!?1

mummysyafie said...

adoii...gambar ulser pun ko amik ka ayu? hahaha...gigih tul ko ni erk..

bagus..bagus...ni namanya blogger tegar