who's stand by ur side?

04 April 2014

Tabita Skincare


 

 
Lama tak hapdet kannnn,
 
Assalamualaikum readers, hehe
semoga semua orang sehat dan bahagia.
 
boring kat ofis, ader keje tapi tangguh ngeh3, nak bukak email tak boleh, aku kadang tak faham gak internet opis ni, beria sangat nak membelok sana sini, macam lah all of staff keje dia menghadap internet je in 8hours, orang nak buat keje pakai email. pakai sistem, kalo sistem error camner nak buat keje, terusss hapdet belog, nampak tak cane dia cover line, haha
 
entry now nak cerita pasal kehilangan,
 
jap-jap, usap dada, kehilangan yang sangat menyakitkan, kehilangan hidup lebih menyakitkan berbanding kehilangan sebab kematian, kaannn.. :'( .. i've lost 3 people in lifes yang aku sayang yang aku kesahkan yang aku jaga, in the same year, same time, pedihnya hati tuhan je tahu..
 
for you and you and you yang baca.
 
i mintak maaf if selama kita/kita/kita bersama sebagai apa dan sesiapa sahaja i dah banyak menyakitkan hati kau/kau dan kau...hidup ini pilihan, jika kau memilih untuk apa yang telah terjadi, so sapa aku untuk mengubahnya, ive no choice, take it or leave it..
 
so ive decided to leave it, sakit...pedih...yessss ive been there.
 
tiada makna dah dalam perhubungan kita, sedangkan aku tak dihargai pon. selamat tinggal kepada engkau/engkau and u..dan mintak tolong pada sesiapa yang sudah katam ertikata bestfreind forever, mintak tolong pm aku, sebab walaupun berbelas tahun kita berhubungan, aku masih belom hadam apa maksud tersirat disebaliknya, sory..my bad. banyak sebab kenapa aku memilih begini, menjadi siapa yang kau lihat kini,
 
kerana aku jaga tu..hati kau tu..
 
walaupun takda balasan balik, tak mengapa, yang penting, im away. cukup!korang pon annoying je baca mehhh, takpe pedulikan ye, aku tahu antara yang bertiga tu, mesti ada yang membaca, dan kau dan kau dan kau tahu apa yang terjadi dan mengapa aku menjauh. is it clear?? yesss aku menjauh.
 
now, hidup cuma dengan suami dengan anak-anak. takpelah kalaupun korang kehilangan aku. aku tahu dah ada penggantinya pon, tambah sedih bila aku je rasa orang buang aku, tapi orang lain tak kesah pon, entah-entah no aku pon korang dah buang, hehe, its okay, aku tahu, i dont deserve anything, aku tahu i mean nothing to all of u, terima kasih,
 
tua-tua je touching, nak menyentap, dah nak monopus ke nak mampos, hihihi,
ok bukan, nak luah perasaan je. sebab takda orang nak denga, so biarlah orang membaca, hehe
 
 
 
 

 
 
 dahh, lupakan episod sedih, nak kenang-kenang buat apa, bukan depa rasa benda yang sama. ok back to bussiness, Alhamdulillah, permulaan yang sangat baik, Shaklee agak payah sikit sebab banyak sangat persaingan, aku ni kalo banyak sangat nak competitors mula lahh hantu pemalas keluar, wakakakaka , im ur SID 962288
 
but ok still ada order macam biasa, so sapa nak apa sahaja supplements from shaklee, come pm me, whatsapp, wechat 0192451184,
 
 
 
 
and yessss, sales tabita Alhamdulillah...memberangsangkan, hihi. sapa-sapa yang ada masalah kulit, boleh lah kalo nak try tabita, sesuai untuk semua jenis kulit ye :
 
Kebaikan Tabita Skincare
  • Menghilangkan jerawat
  • Memutihkan Kulit
  • Meratakan lubang dan bekas jerawat
  • mengecilkan pori2
  • mencerahkan kulit
  • menghilangkan flek2 di wajah dan pigmentasi / warna kulit tak rata
  • membuat kulit tanpak bercahaya
  • menegangkan kulit
Tabita skincare menggunakan estrak papaya sebagai bahan utam. Estrak papaya sudah sangat dikenali khasiatnya untuk mencerahkan kulit dan mengatasi pigmentasi serta menstabilkan keadaan kulit (berminyak jadi normal, yang kering jadi normal). Sesuai untuk semua jenis kulit.

Estrak papaya mengandungi Vitamin A, C dan E. Vitamin A mengeringkan jerawat dan membuat jerawat tidak tumbuh lagi. Vitamin C mencerahkan warna kulit. Produk ini tidak menggunakan bahan seperti MERCURY dan HYDROQUINON yang sangat berbahaya. Semua produk Tabita sangat selesa dan tanpa ada kesan sampingan.
 
 
 
 
can u spot the different but please don ask. haha, apesal muka berubah terusssss, wakakakkaka, dulu lah, time belom pakai tabita, dah pakai ni, alahai comel pulakkk, hihihi
 
 
 
 
 
 
 so-so-so,
for those yang nak tanya, nak order boleh lah pm me, tak payah email-email bagai, whatsapp je 0192451184, fb ayu raza, ader banner kat tepi belog, sila alert ye darling, meh3, pakat cantik dengan Tabita Skincare dan penting guranteee original.....
 
 
 
019-2451184 <3 font="">
 
 
 

2 comments:

mshazadoes said...

wow !! besh nye..nnti dya watsup kamu iyer

Tabita said...

Salam,


Kami adalah distrbutor produk Tabita Skin care di Jakarta, kami melayani wholesale dan retail. Untuk harga borong kami memberikan harga yang terbaik.
Informasi dan pemesanan silahkan hubungi :
Christi
Pin BB 24C417D2
Phone +62819-0564-6816
www.tabitacreamtabita.com