who's stand by ur side?

25 February 2014

Semangat infiniti :( blergh

 
 
 
 
Kadang-kadang naik giveup keje makan gaji ni,
semua benda terpaksa pendam and simpan sendiri,
 
Rabbi Yassir,
 
semoga ALLAH permudahkan nak pencen awal, hehe
 
i memang suka berangan benda yang sememangnya payah i nak dapat, dah nama pon berangan kan bukan kena bayar pon. hihi :P
 
                                
 
 Gamba adalah takda kena mengena dengan cerita ye, haha, range rover, giler kau taknak, bapak sexiesttttt ever ever. haha. seee, baru sebut je kuat berangan ko tengok tak impact dia, haha, rasa macam duk pegang stereng berangan drive alone range rover kaler merah, pehh pehh pehh, rasa besar sangat letewwww, puii

eh, apa tajut entry tadi, sory entry a bit silly n rubbish,

orang otak tak keruan macam ni lah, semak lah keje sekarang, seriuosly, terkesan kat hati bila apa yang kau cuba tonjolkan orang haremmmm nak nampak, bukan penghargaan pon aku nak cuma at least give some respect, abis fail yang bertimbun, keje yang berlambak yang settled, yang belom, yang under progress tu jadahhhh apa woiiiiii!

consider sikit perasaan orang, giler tak sentap, after few years buat keje tu pastu newbies datang boleh cakap directly, apesal aku buat keje tak bising, tak nampak, hello, keje dengan file, dengan dokumen memang senyap-senyap jelah, lainlah aku keje dengan orang, nak kena memekak 24/7,

untuk kawan-kawan ofis yang sekarang yang jadi silent ke tak silent reader ke, aku mintak maaf bila timbulkan issue ini, takda kena mengena walau seinci pon dengan korang ok, it was just about me, all about me..korang kalo nak sentap pasal entry ini, ikut suka ye, tapi not my responsibility, aku takkan bertanggungjawab untuk mana-mana hati yang akan terluka, i remind!


aku perasan satu benda lah, apesal sensitif sangat neh,
i rasa faktor umor lah, eh dah tua ke aku ni haaa, hahahahaha

dah lah, stop being negative and annoy people surrounding. kan kan. kadang-kadang time ko down memang lah ko hilang semangat. sensitif, elokkk je dari tak down, perangai datang balik lah, pendek kata, sapa yang kenal i memang tahu i jenis macam mana, nak marah, tak lama, nak dendam, no way, thats not so me!

i memang ada plan nak pencen awal, bosan lah keje takda improvement, promotion susah, tukar skim susah, nak gaji tak banyak. kalo nak lebih pon harap duit bisnes online jelah, hehe, alhamdulilah, step by step lah, nak kaya terus tu, pegi sana buat MLM, hehe,

okay, banyak benda nak sentap sebenarnya, hehe, boring tak baca entry merapu aku, lantak lah, tak suka baca terpulang, suka continue ok, not a big deal pon, aku jadi blogger pon since 2008 so setakat orang menyampah, melucah, memaki aku, thats the lumrah.

but.but.but

if kawan baik yang ko dah kawan sedekad buat macam tu, apelah ertinya lagi persahabatan jika penuh rasa benci, kecik hati, tidak memaafkan. ego. tak boleh mengaku salah. tak boleh memohon maaf. what kind of bff yang ko maksud kan ni.

listen ye,
aku sentap bukan sebab apa yang ko tegur, tapi sebab cara teguran, terlalu keras untuk seorang perempuan yang macam aku, hati halussss :P be nice to people boleh tak, aku kawan dengan ko dah bape lama wei, rasa-rasa maybe sebab aku ni tak belaja tinggi kot, tu yang apa jenis pandangan aku pon, ko takleh terima, ada cara macam mana kita nak tegur orang, yelah tahulah kawan baik.kawan maki-maki, tapi be nice, dont use the harsh word, macam tu..ok
now dah sentap, nak pulih, emmm nanti lah, tunggu ko pujuk balik ok, hehe

kadang-kadang,
kawan-kawan yang baik ni memang lah kita boleh cakap ikut sedap rasa, sebab orang tu kenal kita macam mana. tapi terrlalu kasar sehingga kan mencalarkan nilai-nilai persahabatan kita. u should think twice. mana kawan ko dengan kawan baik ko. tak sayang ke kawan dah berpuloh tahun tetibe sebab satu benda jadi tak ngam.

just give me some respect.koy ye pun kawan ko ni hina sangat tapi jangan dok kata macam orang langsung takda perasaan. hehe


boooooo, orang takda perasaan :P
tua-tua pon nak merajuk. coii!

 

eh dah lah entry sentap, bohsannn lahh, hehe
meh sini kita chill tengok perangai anak-anak, chill pon tak chill sangat lah, hahaha, kadang-kadang naik hantu jugak, kalo kat sweeden aku ni agaknya kena jail dah, asyik menjerit jadi tarzan je. hihihi, lama-lama anak pon tak heran,

awan nano comellll as always, adik muka garang sikit, tak kesah pon, yang penting, dua-dua anak mami anugerah paling hebat ALLAH bagi pinjam, hehe



 


ok lah, sehingga jumpa lagi dengan,
entry bosan. merapu. membebel.  :P

(*,*)




 
 

No comments: