who's stand by ur side?

08 April 2014

Envy

 
 
Assalamualaikum readers,
 
 
semalam on leave, sebab banyak urusan peribadi nak di settlekan, imegresen, bank, naik turun ofis orang, so agak akward if mintak excuse dengan boss nak keluar atas urusan peribadi, kot lah terlama nanti serba salah pulak jadinya. heeee
 
 
weh, sapa nak selit order harini boleh pm or whatsapp me 0192451184. Tabita Skincare Original. directly import from Ibu Dessy Pengasas Tabita. sapa user tabita sini mesti tahu siapa pengasas tabita kan. Ibu Dessy, please do some research before u talking about me n this product.
 
 
by the way,
 
aku tak tahu lah memang fitrah atau lebih tepat lumrah kehidupan kita ni ader orang envy/ iri hati dengan kita, even though kita langsung tak usik pon orang tu, terkenjattt betolll, haha. bak sini i tell u...apesal nak dengki dengan i meh, bukan i kacau periuk nasi u pon, bukan i open table depan pintu rumah u jual tabita skincare, bukan-bukan-bukan.
 
tapi toksah lah dok berdengki dengan i, i'm nobody. tiada harta, tiada rupa, just an iron lady who tried to make life better, is there anything that bother u?? takkan lah dengan aku pon nak berdengki, aku bukan start bisnes few month ago, dah dekat 4tahun, sama umor awan nano dah, time tu kau pon takda fb lagi kott, haha
 
please lah sweetie,
 
macam mana melayu nak maju macam ni, baru bisnes untung sepoloh dua dah cakap macam-macam, ohhh apa dia?? bukan dengki?? come on lah, when u spread the lies, create some stories tabita macam tulah, tabita macam ni lah, so what we can call?? bukan dengki ke namanya tu, if u tak boleh pakai or u teringin nak pakai, tapi kalo pakai takut terglowing macam iols ni, please just shut ur mouth, biarlah orang yang serasi, happy and terkesan je yang pakai, if u dont have any useful things to say so better keep silent. create bad story takkan menyebabkan i rugi sesen and untung sejuta, please-please-please
 
 
semak kepala hotak aku lah nak melayan orang macam ni, please lah GET A LIFE, orang kalo dengki they will do everythings to ruin others lifes n also bussiness, kalo aku ni meminjam duit kau, yelah logik gak lah kan, ni tah pape lah peseeennn, orang bisnes on9 pon kecoh, orang beli kereta pon kecoh, penah pulak aku menunjuk kat depan muka kau aku driving kereta apa, so lantak p kat aku lah nak bawak ferrari ke, bmw ke, dah aku suka, aku try lah dapatkan, bukan dok nganga pastu dengki dengan orang,
 
usaha!!!reti???
 
 
tak cukup dengan tu, kau hasut lak orang jangan pakai tabita, apa lagi tahhh, aduhaiiiii, what happend to u n UR HEART?? tahu tak, orang yang paling berjaya adalah orang yang gembira dan bahagia melihat orang lain berjaya, itu lah orang yang merdeka hatinya, fhm tak sarkastik?? ke tak faham. hewhewhew :P . pleaseeee wake up, takda bisnes orang jatuh kalo kau dengki pon, malah ALLAH bukak seluas-luasnya lagi, pada orang yang dianiaya dan orang yang berusaha.
 
wehhhh aku bukan bisnes untung sebulan 500-800k, come on. bukak mata sikit, aku belom sampai ke tahap tu tapi im on my way, insyaALLAH next step mana lah tahu ader rezeki bukak butik ke, korang doakan yeeee, nanti i jempot u yeeee, siap buat grand opening bentang red carpet, muehehehehe
 
when it happended... that's the right time for u my haters to envy of me, hatersss, hahaha, macam terlajak laris je nak ada haters, sory lahhhh, tak minat nak pemes-pemes segala, because im looking for better lifes, not popularity ok??
 
YA ALLAH makbulkanlah.....
 
 
janganlah dengki dengan i tawww, i bukan sesiapa pon, tak lawa macam u, tak kaya macam u, cuma isteri dan ibu kepada anak-anak i, thats all. please, stop being pathetic, stop being annoying, stop being envious, stop being low-minded, stop being internet bergerak!! be a good one, be someone who can impress people, inspired one, ok???
dahlah, asyik nak emoooo je, menyampah lahhh pulak, aku ni dahlah jenis ceria-ceria je, muehehehhe, spoil mood taw, kruk-krik-krik ( bunyi cengkerik )
 
 
 
jejommmsss, tengok testimoni, heeee, nak order macam biasa lah ye 0192451184 or pm fb :)macehhhhhhhhhh..
 
 
 
 
 
 

 
 
LOVE......
Ayyuraxxa Beauty House
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments: