who's stand by ur side?

17 April 2014

Tudung Ala YunaBella Paridot


 
 
 
Salam dan Good Morning,
Belek jam jap, ehhh dah 1130, masih pagi. hee
 
banyak gile issue viral minggu ini dah minggu lepas, viral kat facebook, whatever lah faridot, malas aku nak ulas dah issue saman-menyaman, issue patern ke, issue tiru ke, ada aku kesahhhh. jak g dengan haku-haku kena saman, wakakakaka
 
aku pon adalah jugak beberapa helai fareeda in my collection, ajak cakap legaaaa dah bila tengok stop hunting fareeda, haha, yelahhhhh tahu lah bini asyik nak melawa pakai fareeda je, ekekeke, eleeehhh baru bape helai je pon, berkira sangatttt..
 
 
tapi
 
harini try pakai bawal ala-ala yunabella, wahhhh teruja, cantek jugakkkk tudung nyer, haha, yang penting jimattttt, tudung bawal beli time kat jakarta aritu rm2, brooch amek yang tudung tiruan punyaaaa, hahahaa, aku ni bab mahal ke murah tak berapa kesah sangat, sebab yang penting selesa, yang penting kena dengan aku, takdalah top-to-toe nak kena branded sampai ke underware pon nak yang original, ader pulak ori ada lak tiruan, aduihaiiiiiii..sedeyyyy.
 
 
pakai jelah apa yang kita sepatutnya pakai, semua nak original, nak tunjuk kat sapa, kengkonon kita besar sangat, kena ingat....kalo kita rasa kita dah kaya, dah senang, mesti ader orang yang lagi kaya dari kita, lagi senanggg, sama juga sebaliknya, kalo kita rasa kita dah cukup sengsara, miskin, susah..kena selalu beringat yang masih ada lagi orang yang susah, miskin dari kita, time tu kita mesti rasa bersyukur sangat dengan apa yang kita ada,
 
ada tudung ori, baju ori, nak tunjuk kat sapa sebenarnya?? kalo orang tahu itu original, maknanya kita puas, camtu.. alahaiiii..semua tu tak kemana pon.
endup, ada orang boleh beli lebihhhh lagi dari kita, so kita nak ada lebih lagi dari tu, macam tu, haaaa lawan lah hampa sampai dunia terbalik..kikiki
 
 
bagi aku, nak ada boleh, tapi tidaklah berlebih-lebihan, sampaikan terasa jijik tengok orang pakai tak original, sedih kannn..takkan sebab kita mampu pakai yang mahal, yang original so orang yang pakai tiruan sangat hinaaa, sangat low-class, benda lumrah, ada orang mampu ada orang tak, dah kenapa asyik nak nampak orang yang pakai tiruan or imitation tu macam jijik giler, lahaiiiiiii.....tahu pulak dalam bank berapa banyak saving dia. huhu
 
 

aku pon juai jugak dulu, tapi dh sold out semuanya, ngeh3
tapi of coz fareeda tetap dihati, cuma sekarang stop dulu laaaaaa...hehe. tggu raya nanti pulak..
 
meh tengok i tiru yuna bella, jadik lah macam ni walaupun selekeh sikit, hahahaha, tapi-tapi-tapi, ramai pulok yang pm request tuto, nanti hakakkk buatkan, but not now, jadi mak-mak ni baru je nak buat tuto senget benget tudung kena tarik ngan anak, haha
 
nanti eh, nanti kita share...
 
 
 


 
 
 
nak order tabita tak???!!
jangan lupa no keramat ni 019-2451184 :P
 
paksa!!!!...keji giler perangaiii..hehehee, yelahhhh sapa nak order or nak tanya, boleh pm ayu terus taw. tak beli takpe, takda masalah..0192451184. for urusan jual beli sahaja :P
 
 
bai-bai, until we meet again readers....
love..XOXO
 
 
 
 


1 comment:

Unknown said...

skrg tgh hot style tudung camtu kan... anyway Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...