who's stand by ur side?

14 June 2011

Salah Pancake : adoyaiiii.



sapa kata nak tulis belog boleh main tulis je???
tengok haku dah dua hari takda entry berkualiti *la sangat kan??? sebab nak tulis belog pun kena tunggu mood mari ma. kepala otak serabut giler * tak tahu pasal apa. hehe :P
 jadi haruslah jadi dasar pemalas nak mamposss sejak azali. muahahaha.

Ahad lepas bila dah tak jadi nak pegi tengok bb Zayyan cukur jambul sebab ajak ader hal.
jadi balik je dia dari 'ada hal' tadi terus Ajak ajak anak bini pegi MID. memula nak pegi KLCC tapi aku macam.
tak nak la KLCC.perghhh berlagak nak mamposss tak??? HAHA
pastu dah sampai MID baru menyesal sebab parking sangat la macam haram.
berejam tunggu parking. jadi lepas ni kena ingat. nak pegi MID jangan pegi berlagak cakap KLCC taknak!! puiiii dah padan muka. hehehe :P


korang dok gebang kat aku cakap makan pancake durian la apa la kan.
sekali masa pegi MID tu jumpa la pancake durian. mati-mati aku ingat pancake macam yang korang show off sangat tu. pancake yang kaler kuning gilerrrr gebu macam pau tu kan. bila dah beli tu *aku tak tengok gamba. terus dia goreng pancake dulu then tarok isi durian. alaaaaaa. macam ice cream goreng la. durian sejuk gilerrrr pastu pancake dia panas. beli la 5pcs rm 12.50.


nak tahu sapa yang perabih???. T______T






Azzad Rayyan makan 3pcs. mak ngan apak ko kena kongsi satu sorang. uwaaaaaaa. :P
kiteorang bawak la maka kat MCd kan. sekali tu ader la makcik crew mcd ni tanya.
"sapa makan durian ni. bau durian." time tu Ryan dok makan tak heran makcik tu. ekekeekke .
aku pun buat muka tak salah okkay pastu cakap ngan ajak. sapa makan durian. hahaha.
biar je makcik tu pegi hidu mulut sorang-sorang. hahahaha. keji tak???
abih tu ..ko giler nak mengaku. buatnya makcik tu kata. no outsider food allowed here. tak mampos aku nak hangkut makanan tu semua pegi makan kat luar kan. tak koserrrr mak. T____T









jap eh. :P lepak jap amekkk napas. okeh bukan aku yang nak amek napas sangat. tu. bapak orang tu. pantang pas makan tak smoking mula la membebel macam orang tua. aku lempang kang sesaje je. hehe :P * raya mintak mahap. abesss tu ko tak hangin satu badan. sepanjang-panjang perjalanan dok panjang tengkuk cari exit ke tempat lepak ke sebab nak isap rokok. memang dasar  rokok dan ajak tak boleh dipisahkan la. cer kalo tak jumpa aku sekejap. tak da meroyan macam tu ghupe. konon-konon sayang sangat aku tapi suruh behenti merokok taknak. sebenarnya aku peningggggggggg duk sebelah orang merokok ni. tapi nak buat camner kan. dah sah-sah laki ko. terima je la walaupun memang aku menyampah giler pown. muahahhaha :P

sebab tu toilet kena asing. toilet ajak kat luar. yang dalam bilik aku punya.
nak muntahhhhhh okeh bau asap time mandi. aku tak faham kan orang laki ni. nak pist off pun nak kena sebatang. pas makan nak kena sebatang. lepass teeeeeeetttttt pun nak kena sebatang. tapi kalo ko baru nak tettttttttt tapi ko kena sebatang. memang tak hingin aku tahu. tak lalu nak cemolot. muahahhahaha.T____T

apasal pulak ko tak hangkut dengan majalah siap tv sanggul pacak dinding lam toilet kan. melampau...... :P





sebenarnya pegi MID pun sebab nak cari purse. aku punya purse LV *pasar malam tu da ternganga-nganga. :P
aku ni memang jenis pakai barang sampai lunyai. selagi elok. selagi tu la dok pakai sampai la jadi macam hape entah. nak citer pun malu. pendek kata. bila ajak dah cakap 'purse omak kau kita boleh hantar pegi arkib negara sekali ngan tv baby. dah terkopak-kopak kulit apak tengok' HAHA.* bukan nak tolong beli.

pastu masuk MNG. langsung tak berkenan. macam vintage-vintage je aku tengok. mahal mereput lak tu. pastu longgok-longgok kan. memang kualiti dah out la. pastu masuk Guess. ader la yang berkenan jugak tapi ajak kata serupa macam yang pasar malam. tak nampak exclusive la. tak bape cantekkkkk la.
'' sebenarnya bang. aku tak faham okehhhhh. ko nak pakai ke aku yang nak pakai. kemain condem kan. semua tak berkenan kat mata ko kan bang''. ko senyap-senyap sudah bang oiiii. jap g aku dah berkenan baru la ko datang balik kat aku sebab nak mintak bapak ryan sedekah sekeping dua. muahahahha :P


las-las beli masuk Charles & Keith. wahhhhhhhhhh. rambang mata kau. jap aku pegi kiri jap aku ke kanan. tak tahu nak pilih mana. aku amek satu-satu pastu tunjuk kat ajak. yang ni bang. ''ok.ok. cantekkkk' yang ni bang. ''cantekkkkk jugak.lagi cantekkk dari tadi'. pastu aku amekkkk la yang tak cantik kan pastu tanya. yang ni bang???? 'wahhhhhh. cantekkknya' cisssss. ni sah-sah ko dah letih kan bang sebab tu semua dia berkenan. cettttttttt. T___________T



tapi dalam banyak-banyak tu. rembat la satu. dah pukul 8 time tuh.esok nak keje nih. kang banyak-banyak songeh karang kena pang ngan ajak tak pasal-pasal. hahahaha :P
amekkkkk la kaler merah. * ajak pilih. emmmm. ok la.T_____T








itu ler cerita. cuma yang aku tak faham. lelaki ni memang bising potpetpotpet kan kalo pompuan pilih barang kan. padahal cerrrr kalo laki pilih spender. aku rasa dekat 3jam dok belek tengok kain sajer. pastu check lagi tengok ader pokettttt ke takda pokettttttt pulak. muahahahhahahaha. T_______T

lagi nak potpetpotpet kan. huhu :P















17 comments:

Dr K said...

ekceli kat mana dalam MidValley di jual puff durian ni? level mana? puas saya cari tak jumpa.

-lelaki kalau pilih spender harus lah lama, baru lah selesa gitewwww...ekekekeke

risanur said...

biasalah lelaki ni kalu tak merokok mcam tak boleh hidup..

tapi alhamdulilah husband risa dah dalam cubaan nak benti...dah hampir 2 minggu dah tak merokok...segar je nafas...

Scha406 said...

makcik ayu da start ebbel..ni konfem da x malas khen...ekeke

1st : i pun x suke bau rokok..alhamdulillah Cik Suami start brenti smoking since k.a.m.i bertunang.....

2nd : i mmg suke durian..tp klu pancake durian, mcm kena pk patploh kali nk mkn :p

3rd : KLCC N Mid, i prefer Mid la...Mid best..kedai best..semua best...KLCC byk budak ingusan baru nk naik...so mcm malas x suke tgk gelagat depa...(pdhal time aku skolah dulu, tu la port rasmi aku setiap mggu...dan org dewasa pn akan benci melihat gelagat budak² skolah mcm aku yg br nak naik...ahahaa...tu la hukum karma kn...]

4th : C&K tu i pun suke yu.....so far, ade 3 bag from C&K....asal ade new arrival, terus aku sambar...ehehe

5th : dah la tu..kasik can org lain nk komen sama..ko kan Sha!

sekian.

My Little Diary said...

apa pulak takder quality...
kan berquality ni...
mcm2 citer ada, pancake durian lagi...huhu

intan_blur said...

ekekekkekekkeke...akk gelak je mampu ayu..nak komen [pjg2 pun..dah xterdaya...best punye ntry

wardah @ fie shah said...

ayu bebel panjang ok. hahaha, samalah kata sayang tapi bila suruh quit smoking seribu satu alasan ok!

Ati Masrif said...

kak ati tetap suka alamanda jeh

hehe..senang ah tahu segalanya

dan tak besaq mana :)

mummysyafie said...

tak la..orang yang tak kenal GUESS je boleh cakap macam tu. sebab GUESS yang ori dan tak ori mmg ada beza nya. cuma tengok dengan teliti buckel kat beg. terasa bagi kami yang pakai purse GUESS ni.. :(

macam purse LV tu..tengok sekali je mmg dah tahu benda tu pasar malam. actually kan..banyak barang GUESS tengah keluarkan design² yang cantik. semalam baru pegi..lawo la. agak nya yang ayu tengok tu yang ada diskaun kot. yang ada diskaun mmg dah old fashion. :)

Ayuraza said...

daddy ziyad : bawah sekali kot..hahah..haku pun tak hengat...tapi area tempat2 makan..ader booth jual..

hahahha..nape tak pilih yang ader renda segala kan..hahha

Ayuraza said...

risanur :besssnyer...aah kan..macam nyawa kedua la pulak..menggelupur kalo tak dapat rokok..

Ayuraza said...

sha : hahahaha..makcik memang suker memabebel noksss... haha

1st : memang pun..aku memang menyampah je..tapi nak buat cmner lebih baik ketagih rokok dari ketagih menda lain..hehe

2nd : wahhhh..ko boleh geng dengan azad ryan..

3rd : aah kan...macam temoat berak ke..hahaha..matilah kena sembur kata aku berlagak..ala...yang kena l aku mesti tahu cara aku gurau macam mana..hehe :P tapi budak2 nak up tu memang geleman bulu tengkuk la..hehe

4rd : tapi aritu pegi cantekkkkkkkkk sangat2..tak saba nak tunggu raya..hehe

Ayuraza said...

my little diary : hehe..ye kek kak..time kasih kak..sayang akak lebih dari sayang sha..haha

Ayuraza said...

kak intan : thanks kak..akak sumber inspirasi * tetibe. hahaha :P

Ayuraza said...

wardah : aaah..lelaki kan..cer kalo suruh kita buat menda dia nak...kita buat jek..tapi aku rasa benda paling susah is berhenti rokok la ...hehe

Ayuraza said...

kak ati : memang kak..orang ni yang gedik nak tukar angin....hehe :P lagipun rumah dekt ngan alamanda..hehe :P jalan kaki pun bolehhhhhh..

Ayuraza said...

mummysyafie : sory kak..tak penah terlintas pun nak kata akak.. if akak terasa jugak so..juz sory..ayu tahu akak memang pakai branded semua tapi takda la maksudnya ayu nak kutuk akak pakai purse guess macam pasar malam..

betul la tu..memang yang dalam gobok pun...yang longgok2 tu..sebab ader sale..sekali lagi sory la...yang ajak cakap tu bila ayu yang pakai tak semenggah ni pakai branded..sah-sah nampak macam bukan branded one..

apa pun..akak kenal ayu cmner..jadi terpulang kalo akak nak nilai dari satu sudut n samakan dengan ayu kutuk kemampuan orang lain or apa2 la yang dekat fb tu...

juz thanks..

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

pasal brand CK ni .. tetibe teringat pade seseorang.. ye.. seorang2 yg lalats itu.. die penggemar CK ni.. opps.. name die pun same ngan.. AYU.. very nice.. hahaha