who's stand by ur side?

15 June 2011

Bukan MAKSUM :P

datang keje je dah pening. T____T
okehhh semalam ader cerita pasal pegi MID nak cari wallet.
ader la yang terasa sebab aku cakap GUESS kat butik tu macam pasar malam.

tapi bukan aku kata. ajak yang kata sebab ajak kata KALO AKU pakai nampak macam pasar malam.
mungkin pemahaman orang. kami laki bini nilai yang kat butik tu macam kat pasar malam. tapi sebenarnya kena faham yang dikatakan oleh apak ryan itu adalah bila AKU yang pakai akan nampak macam pasar malam.:P

jadi isunya. meh aku jelaskan kat sini.
kalo orang tu pandai gayakan sesuatu barang tu.
yang pasar malam pun nampak macam yang baranded.hak petaling street pun nampak macam yang branded.
yang Times Square. yang Uptown pownnnnn akan nampak macam baranded.

isunya ajak mengata aku. bukan aku kutuk hak dalam GUESS tu semua macam pasar malam.
or.
hak orang lain pakai tu macam pasar malam.


kena baca balik entry aku tu. aku memang dah berkenan. tapi tukang yang membayor tu takmo. sebab tu aku kata 'aku yang nak pakai ke dia yang nak pakai'.

jadi senang cerita. sory la dari kami laki bini jika ader yang terasa sangat pasal
'' ajak kata aku pakai nampak macam pasar malam''.
malas nak cakap yang itu bukan niat ke. itu bukan maksud aku ke sebab nanti di manipulate :P

aku bukan selalu pun beli barang ori-ori ni. from top to toe.
most of tempat aku shoping pun tempat-tempat yang disebutkan diatas. yang penting cantekkkk pada PANDANGAN MATA aku. yang aku akan cari betol-betol ori pun is perfume.T_____T

nanti ader pulak yang cakap 'ahhhhh eksyen nyer kau. baru sekali sekala pegi masuk GUESS dah cakap macam kat pasar malam' : AJAK SAID.
haaaaa. jangan salah sangka pulak. ajak kata nanti akan ader orang cakap macam tu sebab terasa dengan kenyataan tu. tapi yang kami tengok tu memang yang jenis banyak diskaun & SA longgok lam gobok :p
jadi yang biasa masuk mesti tahu kualiti memang dah out kan.

lagipun i laki bini memang TAK SELALU pun masuk butik-butik branded.
nak masuk LV pun malu sebab gaya tak macam orang berduit. :P
kang SA tu mesti staring macam nak makan orang. T______T

dah la. apa-apa pun sory sekali lagi laaaaaaa pada yang pakai ori dan terasa pandangan kiteorang.
aku bukan MAKSUM. bukan MALAIKAT.



peace not war ^^,






18 comments:

bujal X said...

saya pernah masuk satu hotel bawak beg baju jenama LV beli kat pasar malam.dapat layanan 1st class tahu!haha~~

intan_blur said...

aaaaahhhh..xde hal la ayu..sape la yg terase sgt tuuu..sengaii...
akk pun slalu jek beli yg x ori..

My Little Diary said...

takper lah ayu... janji hati mau puas!!hehe

Scha406 said...

hurmm..rsnye xde issue pun kt sni....mgkin pemahaman org yg kurg "cerdik" menilai dr sudut pandangan yg berbeza.....

peace.

Luv like this.... said...

beli kat butik tapi quality...??hampeh jgak..nt kt upkan 1 entry psl ni

wahida said...

aku pun suka beli barang yg cantik pada pandangan aku...tak semestinya branded...barangan pasar mlm pun cantik kan...

sapolah yg terasa tu? adeh la....

Bunga said...

biasa la..kadang2 ayat leh buat org salah paham..bunag pun ada kawan jenis mudah salah paham ni..hehe..

Ayuraza said...

bujal X : hahaha...steady la kau cik bujal x..hahah :p nak try tesssst tengok la...bawak lv uton pastu masuk 5star hotel..haha :P

tapi order air masak je..tak mampu..haha

Ayuraza said...

kak intan : rambut lain-lain kak..kadang kita ingat kita cakap molek dah tapi ader yang terasa..takpe la belajar dari kesilapan...

Ayuraza said...

my little diary : kalo tak puas cmner kak?? hehe

Ayuraza said...

my little diary : kalo tak puas cmner kak?? hehe

Ayuraza said...

sha : emmm..mungkin pada kita tapi tidak pada yang lain..takpe sha..aku pun tak reti nak bercakap sal barang branded atau pun tak...

takut kerana mulut aku badan binasa je..hehe

Ayuraza said...

luv like this : emmm...jarang nak beli butik...hehe :P pakai ikut mampu je la..agaknya sebab tu aku arifff sala barang pasar malam kot..jenis orang kebanyakan kan..pasar malam la tempat favourite pown..hehe

Ayuraza said...

wahida : aah kan..abang saya pun nege pasar malam...sapa yang terasa tak penting..yang penting saya tak niat sampai nak kutuk orang yang pakai barang ori...hehe :P

Ayuraza said...

bunga : tu la..pasni kena beringat je la..hehe

afni+hafiz=dani said...

btol tu. dia depend pada yang tukang gaya tu. ada yang pkai fake pun, nmpk mcm ori.

Dr K said...

Miahahahhaa..Komen Bujal memang terbaikkkk!!!..

Saya tak mampu nak pakai yg branded branded ni..huhuu..

Abaikan aja komen mereka yg tersentap tak tentu pasal itewwww...ekekeke

Ayuraza said...

doc Z : hahahhaha..ye la abaikan lah...memang pun sebab tu saya arifff pasal barnag pasar malam..huhu:P