who's stand by ur side?

22 June 2011

entry khas untuk Kak ATI MASRIF


kalo ikut kan hati. banyak yang aku nak cerita kat sini.wehewwwww!!!!
tapi karang jadi entry sampah pulak. dah korang menyampah. hari-hari pun bukan entry aku macam sampah ke?? hehe. ' tak baik makcik kutuk entry sendiri'. abessss tu. jap karang kalo aku boring-boring baca entry sendiri mesti aku rasa macam. 'eh. aku ke yang tulis ni. sangat la not so me. muahahahha :P ' HAHAHA.

tapi sampah-sampah pun time kasih la sebab korang sudi jugak follow blog aku. bukan nak kejar glemer. tapi sambil menyelam kena teguk air sikit. hehe :P yang private blog tapi follow jugak. time kasih jugak aku ucapkan tapi bak datang la kasi tengok blog korang.hehe. boleh share cerita kan T_____T takda la aku bila click je link tu yang kuar invite user apa kejadah tu kan. tak terlopong aku kecewa tak boleh nak follow balik. :P

ko tahu aku memang jenis pemalassssssss sekali dalam dunia nak lipat kain. kalo seminggu tak lipat sah-sah la berlonggok macam ader mega sale kan. penah la satu hari ajak memekak tak jumpa cari sepentotttt dier. HAHA. aku rasa macam aku dah lipat tapi rupanya duk dalam timbunan kain kat bilik iron tu. hehe. nasib baik laki den penyabo orang nyer. kalo tak dah lama dier penampor muka den. muahahhaa. :P

penampor takpe lagi. tapi kalo macam dalam citer ANNISA semalam.
haaaaaaaaa. tak menagessss airmata darah ko?? menyesal pun tak guna. HAHA.
*mintak simpang.mintak simpang.

jadi oleh kerana nak kikis perangai malas lipat kain dua minggu sekali tu. T_____T
jadi aku buat style baru pulak. bila angkat kain je lipat terus. anak melalak-lalak pun ko jangan berhenti lipat smpai la sudah. kena hati kuat sikit la. HAHA. jangan pandangggg muka anak sangat tapi jeling-jeling la kot-kot dier main bakul smpah pulak macam Ryan semalam. huhu. dah satu keje omakkkkk kau nak terpekik terlolong tepi mesin basuh tu kan. muahahahha :P

senang keje makkkkkk noks!!!. tak sampai 20minit siap.
ajak balik je aku bolehhhhh la gebang kain baju semua dah settle kan. hehe
mesti kena sayanggggggg aku lebih kan. muahahha :P buwekkkkkkk.






semalam kak ATI MASRIF ader tanya pasal mesin basooohhh TOSHIBA yang ai guna sekarang.
saya beli RM xsampai 1100 pun sebenarnya.
dekat kedai elektrik Kajang. besar gedabak 10kg bapak orang pun muat.
jadi kakkkkk. kalo nak pegi sila petik nama saya okeh...muahaha.
kot-kot dapat diskaun. hehehe. tapi memang kalo saya nak beli barang elektrik saya pegi kedai apek cina je. boleh nego rege banding beli kat Kot Mahmood or Sen Heng.

*sebab tu kau basuh baju seminggu sekali kan. longgok semua kain kasi sumbat dalam washing machine besar godang tu. muahahhaha :P
T______T


ok kak. cukup info tak?? hehe





12 comments:

Scha406 said...

ahaha...lawak la n3 ni..siap promote kedai cinapek tu lg makcik ni...

i basuh baju 2 hari skali...pehtu mmg angkat wajib lipat klu x rs semak kepala mula la aku nk bwt2 pengsan! ekeke...

tp since xde bb lg, so baju pn x byk la kn.....

Azian Elias said...

wahhh!! siap ada N3 khas utk ati tu..

Ati Masrif said...

glamer ai sekejap tau

^_________^

ayu tau dak..kajang tu
besaq gedabak tau..byk kedai letrik

bagilah nama kedai tu..
apek tu nama ape...
lagi bagus no.tel kedai tu ...

macehhhhh :)

tak takut ke letak
kain baju atas tu...kang kena
turun angkat lak ..huhu

wardah @ fie shah said...

baju bb adalah lg banyak dari baju mak pak nye kan? penuh ok ampaian..

motif promote kedai cinapek tu yunk? hahaha

uncle gedek said...

alang2 lipat tu, iron sekali boleh...?

intan_blur said...

lawak la beb..

KAK RAINBOW said...

nurul paling tak suka lipat baju tp suka basuh baju hehe

Cik Ina Do Do Cheng said...

hal Ati ? no komen.

safiyyah osman said...

walamak!10kg..hahaha..sekali bsuh puas hati n jenuh lipat..ahahaha

Daddylicious said...

semua baju ke dobi....malas basuh sendiri...

zilazaimy said...

apek! itu bekium bpe hengget...sya mau yg tk bunyi kuat...sya guna skarng brand tk bagos la..sya onn sja dia punya bunyik smpai itu kampung abu bakar baginda pon bole dngar....malu la pekkkk...

eMMe said...

wah! famous kejap Ati Masrif, heeeee~
Ayu, leh ar tumpang basuh baju kat umah yew,

pst: Ayu, akak dah nak pindah kat Persint 15 tau, pas ni, kite tak berjiran dah, dah jauh skit, huhuhu....