who's stand by ur side?

21 June 2011

cerita semalam


'kita memang dilahirkan untuk mati '

aku tengok cerita Sayaaaaang Abah semalam. * okeh aku terlepas ketapi.
selak-selak. tersedu-sedu aku nagessss. entah la kenapa sensitip sangat. T___T
banyak perkara yang aku belajar semalam.
bahawa hidup hanya sementara & kita bukan menongkat langit.
esok atau lusa. bila dah sampai masa. disana la tempat abadi kita.

yang akan kita bawa ke kubur pun adalah amal. keluarga & harta.
tapi yang akan tinggal selamanya bersama kita di alam sana adalah amal semata.
umur makin meningkat tapi aku macam ni jugak. bila entah nak berubah. dah la muka buruk. jahat pulak tu. hehe. jadi. kena hargai orang sekeliling kita. terutama ibu bapa & keluarga.
 kenapa entry aku macam azam tahun maal hijrah. muahahhaa :P


pastu aku tengok Got To Dance Uk semalam.
pun sama jugak. menitik airmata. entah hape yang sensitip pun aku tak tahu. :P
sebab tu aku malas nak tengok hindustan sangat. tapi kalo ajak ader. cerita hindustan pulak best-best mesti dia yang dok ngadap tv bukak hindustan. dah aku terjerumus tengok citer hindustan lagi. lalalala ~~~


jadi. aku nak kasi standing ovation untuk yang berlakon & direct citer sayaaaang abah tu.
walaupun citer melayu ni jalan citer sama je tapi budak pompuan kening tebal tu berlakon bessssss giler.
superbbbb real la. macam abah ngan anak betol-betol.



ok lah. dah lama tak BW & reply comments. sory.
sayaaaaannnngggg korang. :P





"baru terima berita sedih. seorang officemate telah kehilangan ayahanda tercinta sebentar tadi.
Al-Fatihah untuk arwah ayahandanya. semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman''


PEOPLE COME & GO.....





 

5 comments:

Scha406 said...

ok, i x tgk pn citer tu...

Unknown said...

rugi la aku x tgk citer tu..

chichi said...

betul3..saya pon tengok..sedih tersedu2..

wardah @ fie shah said...

drama ke? tgk nur kasih tak ayu? lagilah meleleh air mata cam waterfall..hehe

Fafau de Craft ( Zana ) said...

zana nk tgk gak...lyn sorang²...part last tu mmg sedih giler,smp kuar lahhh air mata dgr alfira loy nangis!huhuuu