who's stand by ur side?

31 May 2011

Friends

Day 9 - What you think about your friends


friends?? ohsemmm. cerita kawan-kawan paling aku suka. ada kawan blog. kawan fb. kawan sekolah *paling penting. kawan sekampung. kawan opis & oh ya. BFF. sebenarnya aku ni mudah sangat kawan ngan orang. tak penah pulak orang takut nak tego kalo jumpa.hehe :P tapi yang aku penah dengar ader orang kata aku garang. hak tu paling tak tahan. tang mana garang pun tak tahu la. T____T queen control ade lah sikit. muahahha :P *joke.


kawan seperti apa??


*senyap.


adakah soalan tak da kena mengena?? aku benci bila cakap sorang-sorang. please jangan korang ulang lagi.heee :P


yes. tanya soalan jawab soalan sendiri. padan muka aku.T__T




Tadika KEMAS Felda ( bukan nama sebenar ) - J Town 1990 kot.
*tak ingat macam dah tua sangat.hehe




hari mula-mula masuk sekolah. jantung macam duduk kat luar. takut punya pasal. tengok cikgu macam tengok singa. jeling kawan-kawan. jeling deco tadika. jeling kakak pembantu dapur. pastu jeling mak. tapi jeling kali ni lama sebab takut kalo paling tempat lain mak ilang.hehe. dasar penakut.


aku tengok kawan sebelah. owhhh. jiran selang dua rumah dari rumah aku. ok la. aku tak takut sangat. tapi apehal takut masuk sekolah haaa?? aku tak faham. kau faham??








entahlah. hidup memang penuh persoalan.T___T








aku main-main gelang getah yang aku pakai dekat lengan. oh ya. dulu memang suker tarok gelang getah dekat tangan macam asli tak?? haha. cikgu membebel. parents semua tekun dengar cikgu tu membebel.


aku. masih dengan ketakutan dan diri sendiri sahaja.


Jiran ( azreen ) sapa.'' ko takut tak?? kami takut la'' * sambil buat muka sebek macam nak nangessss.
aku. 'tak la. biasa je.'' mak kita kan ader. buat apa nak takut. tapi dalam hati memang takut pun. :P
Jiran : kami nak nangessss la. uhuk.uhuk.
aku : jangan la nangesss nanti kami nangesss jugak.
Jiran : Tapi kami......*senyap tapi bunyi sob-sob ^_^. ye memang dia betol-betol nangesss.
aku : ok.ok. kami nagessss jugak ok.kami teman ko.


pastu dua-dua pun melalak. tak ke macam WATERPARK?? korang faham tak apa aku nak cakap?? haha. T_____T


ye. itu la persahabatan yang sejati. mana mungkin kita berada bersama kawan-kawan masa time happy je. mesti ader disamping walaupun ketika susah. sampai sanggup menagessss sama.* ok part tu paling tak tahan. haha. bagi aku. semua sahabat-sahabat aku adalah yang menerima aku seadanya. yang aku boleh tunjal kepala. bergado mulut cakap bengong bangang babi semua. tak berkira. sanggup korban untuk aku. ingat bday aku. backup aku. menagesss time aku sedih. epi time aku senyum & sanggup untuk segala-galanya.


aku memang ramai BFF. tak kesah la orang pelik ke kalo aku cakap aku ramai BFF. :P


aku ada SURIA.HAFIZ.MIN.AZILA.NURUL. dan ramai lagi.


dan yang paling penting PERSAHABATAN kami lebih dari segalanya. seperti darah daging sendiri. aku tak tahu apa aku nak buat kalo kawan-kawan aku takda. sebab korang memang berNILAI sangat dalam rencah hidup aku.T___T. kira kalo takda macam tak cukup perisa la.




bila nak gathering?? ni pun tempek pic reunion lepas. :P











dulu penah bergado wooooo sebab putus sahabat. macam putus cinta pulak. haha. macam hareeeemm :P. sayang my BFF sampai mati. ^_^:



4 comments:

intan_blur said...

syg ayu pun smpi mati juga..ceyyy..tibe2 akk nyelit jd bff ayu pulak.. ;)

Scha406 said...

meriah u olls~~~

hamzah ian said...

best ramai kawan..

Daddylicious said...

bukan senang nak jumpa kawan sehati sejiwa la ni...