who's stand by ur side?

07 February 2011

saya seronok melihat mereka bahagia^^

tengok gamba pown dah tahu. heee :P
takmo cerita la.
*pang kena lempang. keh3

first of all.
ini n3 khas buat BFF saya yang ajak saya monteng kelas time skolah dulu.haha
bukan kata monteng kelas jeee.
teman yang ngajak pegi kait buah jambu kat hostel budak laki smpai kena marah ngan ustazah kat situ jugak.malu dowh:P
kawan-kawan time berebut beratur time amik makanan kat dewan makan. pastu buli budak form 1 dengan potong line. hee ^_^
member-member teman study tapi bukan study sgat pown. bergosip lebih. hehe
teman-teman yang ajak pegi konsert apa ntah kat temerloh pastu balik tengah malam semua kena denda ngan ustaz esok paginya. :P
kawan-kawan yang bersusah payah halau orang minyak *kononya sebab ade kesan kaki minyak itam tepi tingkap kat hostel dulu.
teman-teman yang terima saya seadanya walaupun tumpang join kawan ngan hantu-hantu ni semua time form 5-6 je.

tapi.
korang la sahabat DUNIA AKHIRAT.
puji lebih sebab takdapat pegi kenduri korang. haha :P ALASAN BETOL.

ini MIN yang sangat sopan dan halus. :P
macam jelly la ko min. tapi cantikkkkk. nape aku tunang lu tak pakai kaler nih ek. hee.
berambus pengantin lama !!!
tahniah sebab ko ngan anip da kapel since form 1 kot.
tapi still bertahan sampai ke jenjang pelamin.
bertuah badan ek.anip pun da jadi lawyer.
kalo aku gedik nak saman-saman aku leh aku guna kepakaran anip tak?? free of charge sebab member-member jangan nak berkira sangat. haha
hope sampai kawin la korang ek. sory tak dapat datang sebab banyak sebab.
hah alasan... :P






n ni dayah yang pandai masak n manja gitu. ^^
cantik la ko dayah. sory dayah tak dapat g jugak sebab
SAMA SEPERTI DIATAS. :P
apa pun aku doakan ko ngan husband ko orang jenderak *tak kenal berkekalan smpai akhir hayat la.
cepat-cepat dapatkan anak. boleh saing Azad Ryan masuk sekolah.heee :P




sory korang ek.
almaklumlah bila beranak kecik ni. nak merantau segenap pahang tu memang sukar sikit.hehe. sory sangat-sangat.
tapi aku cuma boleh doakan korang berbahgia dan selamat semuanya okkay. ^_^

jangan sentap okkay. hee :P
balik ni nak cari gambo tunang lu jugak la.
ntah mana aku campak.haha ^^
bila tengok member kawin macam nak kawin balik n pakai cantik-cantik.hehe
tak malu......! weet weet ^_^




4 comments:

eMMe said...

ai pun seronok....mmg cantik la Dayah ini..moga kekal ke ahir hayat...Amin...

en_me said...

ammvoiii sonoknyer kawen kanns.. ehehe

sahromnasrudin said...

so sweet..semoag berkekalan sehingga ke akhir hayat ya....

Bunga said...

sama la