who's stand by ur side?

25 April 2011

lifes always be like...

ada sesetengah perkara memang perlu dikesali dalam hidup. sebab manusia adalah tidak sempurna dan selalu melakukan kesalahan. kalau lah saya boleh pusingkan balik waktu. saya nekad saya takkan buat perkara yang paling annoying dan paling-paling saya kesali dalam hidup itu. tak perlu la berleter panjang tapi setiap kali pun tengok gamba lama kau terpana sesalkan diri sendiri.

'the past is past'.yee. semua orang tahu kot. but for me lah. a part of my past is sesuatu yang i paling regret dalam hidup. A part occay. so people. bukan semua nyer dalam hidup aku aku nak sesalkan. sebagai contoh. berkahwin muda dan beranak muda. this things is the best thing that ever had happend in my life kot. having a husband n a baby. sapa sangka dalam usia semuda 24tahun aku dah berkahwin dan 25tahun beranak satu. jadi saya tak penah menyesal kawin muda dan ada anak time most of my BFF was mengadap buku nak final exam. *sigh. tapi fun apa ada anak time 25 tahun. sangat teruja sebab anak membesar bersama.hee. :P jangan pulak pasni aku dicop.'arghh. kosemua nak menyesal. benda dah lepas.lepaslah'. itu kau. aku tak tahu dan taknak amek tahu.' heee. jangan marah. analogy sajer.

tapi a regret part that i SUPERB regret sampai mati dan sampai tak terucap.*padahal memang taknak cerita  pun because of ashamed on me. penah jugak at one time terasa macam' macam mana kalo aku tak bla.bla.bla./ macam mana kalo aku tak kenal dia/ macam mana kalo aku tak did the damn thing.' tapi itu lah percaturan ALLAH. mungkin ALLAH punya rencana yang tersendiri.

mesti korang dok curious menatang menda la kan aku dah buat. hehe. saya taknak cerita la. kalo dah sesal tu takkan nak suh korang join sekali tahu benda yang aku sesalkan. hee. nampak sangat tak cool.muahahaha. occay benda ni takda kaitan ngan sapa-sapa occay. this my own life. my personal life.but let by gone be by gone. amek yang jernih buang yang keruh. hah. *sila beli Bio Aura supaya cepat ilang yang keruh-keruh tu. keh3. gurau senda pagi isnin yang lemau lagi liat ini.

im happy with my life sekarang. taknak turn back. taknak turn around. cuma sekali-sekala pandang jugak kebelakang supaya sedar dimana saya berpijak. tidak lah dikata lupa diri kalo dah terbang nung ke awan.sekarang priority ialah anak dan keluarga. semoga perancangan keluarga akan membuahkan hasil before end of year.( bukan nak beranak lagi ! ) sama-sama doakan occay.


lots of lovesssssss. ayuraza.blogspot yang manesmenawansuperbsejukmacamkaticeroomhehehe. :P

2 comments:

kurus said...

life is not difficult dik .. kalau tahu cara menangganinya insyaallah kita x akan sesat dan pastinya ia indah :))

Scha406 said...

yu, i bsiaran dr jauh ni..MIL masuk hsptl seremban...i thought u nk tmbh anak lg..kasikla i dpt sorg dulu, then br u tmbh okayy....ehehe