who's stand by ur side?

13 April 2011

ader orang tanya

ader orang tanya.

besss ke buat blog?? saya macam..wat??soalan apa ni. blog dah macam hidup saya yang sebelah lagi. hee. kut orang putih. the other side of me. ^^. blog jugak tempat nak rakam segala macam perkara. jadi these no reason why i've to be adicct with this mutual. blog kan ibarat diari peribadi.segala macam hal.hal anak-anak. hal laki. hal laki je.tak boleh laki-laki. nanti maksud dah bertukar. heee :P tapi nak kata ketagih tu. memang ketagih. lagi-lagi time BW. mula nak terjah satu dua blog. tapi melarat la sampai sejam dua. hehehe. sapa setuju sila buat tangan macam yeop HKLBR. haha. ^^. saya sayang blog saya occay. tengok FM pun dah bertambah jadi harus la bertambah-tambah sayang.

ader orang tanya.

nape tak update blog?? dah pulak. hee. bukan taknak update tapi tahu-tahu je la. bukan keje aku dok ngadap blog je 24/7hrs. time keje pun time free boleh la cilok-cilok. kalo time keje berlambak. nak makan pun tak lalu.kalo balik rumah pulak. memang emm haram la nak bukak blog. kot ader masa pun i rather prefer to handling my homework dan segala jenis tugas-tugas seorang isteri dan ibu. kot dah gian sangat baru haku bukak la. heee :P tapi satu hari mesti ada entry jugak sebab macam tak boleh nak describe la. orang ader blog je yang tahu.

ader orang tanya.

kiranya berrpuluh-puluh ribu la duit adv yang masuk setiap bulan ek?? hehe. takda maknanya cik oiiii. kalo readers ko sekali harung 10k macam blogger yang pemes-pemes tu ada la kot ribu raban dalam akaun. tapi saya hanyalah blogger picisan. tenggelam timbul.kadang time malas teramat sangat. tak timbul-timbul dah. kiranya blogger bermusim la. time raya pun cuti. time cuti pun cuti. sebab kat pahang networking sangat giler lembab macam haram.heeee :P jadi harusss la jadi malas nak update. ngeh:P

ader orang tanya.

nape ko tangkap gambar setiap kali ko buat apa-apa. nak tahu saya jawab apa.''suka hati aku la kamera aku.bukan kamera kak limah. heee :P''

motip entry takda motip.

jangan marah hari rabu. tak baik. hehehe :P
kot jangan tipu hari jumaat aku penah denga la. *sigh

thank u for reading this entry. ^_^ lovesssssssssss..

6 comments:

eMMe said...

betul tu ayu, ai sokong...
blog cam umah kite sendiri, kalo cantek blog nye, maka, cam tu gak la umah dia jugak, kalo sebaliknye, jwp le sendiri, mcm2 ada,,semuanye di hujung jari...sekali petik, ramai la yg mengikut, so, janji kite puas hati dgn blog kite, n org pun suke nak singgah/komen...hehehee...

Dr K said...

hehhe...entri yg menarik.
saya baru lagi ber blog..start bulan 11 tahun lepas..

saya rajin online forum...tapi saya rasakan blog ialah medium di mana kita boleh catat umpama diari..gambar2 kita..dan boleh ditengok dimasa hadapan...bila online forum, apa yg saya tulis terus berlalu begitu sahaja..nak tgk balik, kena search sekian bagai..sebab tu saya mula berblog

tentang ambil gambar tu, satu ayat aja " dah dasar blogger, semua benda nak ambik gambar sumbat dlm blog, especially makanan! " tapi as u said, my blog, my camera , suka hati aku laaaaaaaaaaaa..ekekekeke

sorry..membebel panjang :P

MizShuai said...

kite kadang2 rasa blog is too private to be published, tapi sometimes rasa nak share to the whole world :)

Anonymous said...

i like. thumbs up kak .. hehe

FAD RMLN said...

ramainye org tanye ayu soalan. pemes lah tu. :P

Azian Elias said...

yang penting kita happy...