who's stand by ur side?

17 January 2011

sakit hati sungguh la

amboii.tengok citer indon sampai meroyan-royan kau ye ^__^
hihi.

nape citer CINTA DAN ANUGERAH terlalu lama.
macam dah nak abis tapi tipu je.choiiiii.
sampi sekarang dah belit-belit sesat barat mana ntah sampai aku nyampah nak tengok.


tapi tengok jugak sebab.
ader ASYRAFF SINCLAIR n sangat admire coz mamat tu speak indon so well.
wahhhh.cayalah.
dulu time kiter couple. u takda plak gitau yang u pndai cakap indon.
*pang kena lempang sebab berangan.:P

status sekarang ialah.
tengok 611.haha.layan la citer zaman anak kau pun taknak tengok.
saya ngidam nak tengok citer P.Ramlee :P
ajak lum balik. tu yang meroyan-royan.hehe
tau-tau saya dah tido baru dia balik. katernyer ader function kat BB.
watever.jangan melencong kelain udah ler.
memang saya berdiri di hadapan grill sampai memegang tutup periuk dengan relanya. :P

status kat fb.
sangat tersentap biler ader orang tag pil pelansing la..corset pelansing la..cologen pelansing la...i taknak lansing-lansing..jangan tag i pic yang menyentap2 hormon kurus nih..mak tak sanggup..:P

kesian saya kan. ^_^
sapa tau mana-mana pil perancang yang boleh kasi gemok?
bak datang..
tapi kan saya tengok model kurus keding tapi cantik je.
agak-agak saya boleh berangan la kan. nak tunggu gemok ntah biler taun. hehe :P
 
 
 
 
 
*kenapa n3 melalut-lalut??
TOLONG INGAT KAN AKU.
ohh.tidaklah....


1 comment:

Scha406 said...

yu, da kurus tu maintain jela..kang kalau da berisi, x senang duduk pulak kang...syukur dgn ape yg kite ade hokayy?