who's stand by ur side?

12 January 2011

macam-macam hal!

      anak dah tido.
mak nak jenjalan la  tengok umah kawan mak ^_^
ayah pun tak balik lagi ni.
amboii kemain ot ek. kalo ujung bulan takda elaun tunggu suami. jaga ye. hehe :P
channel sooo mengarut.
lagenda budak setan?? cerita sama tapi panjang.adesss.hindustan. ni citer zaman atok aku ke zaman bile ke aku pun tak tahu. ^_^ nangesss.
tadi masa jenjalan umah blogers. ramai plak yang review sal CIK ANOY PIMPAM PETPOT. hehe :P
*sepatutnya ini n3 malam tadi tapi akibat mengontok ya amat
terus shut down n krooh-krooh sambil tunggu laki balik. ^_^


jadi n3 kali ini adalah :
siapa cik ANOY dan kesan kepada blog.
hehe. macam nak bagi tazkirah je. :P

saya pun tak tahu mana datang natang ANOY ni. cuma yang saya tahu ia sangat ANNOYING. :P
kompem pasni kena kutuk ngan ANOY-ANOY sekalian.hehe
tapi saya dah upah security kat safehouse komen tuh.
kamu-kamu tak boleh komen sesuker hati ye.^_^
hee.padahal moderate komen je pun.
tu pun lepas kakak-kakak kat opis yang ader blog jugak yang aja. hee tengs ^__^
kalo tak. bertahun la kalo nak tunggu saya godek sendiri lalalala :P

tapi sebenarnya sejujurnya saya tak suker nak MODERATE-MODERATE komen nih.
saya kan jenis melayu typical.
hah muntah la camni.:P
saya kan jenis yang nak senang je.
asal orang komen je terus appear.
senang saya nak reply terusss.senang korang nak check spelling error ke apa error ke.
padahal memang manjang typing error pun. hehe :P

tapi bila penah kena KUTUK ngan ' I KNOW WHO' iaitu kawan sendiri.
jaga-jaga ye :P
terusss merelakan moderate komen. memang kalo ikut hati macam nak delete terusss blog time tuh. sedih la bai. kawan dekat ko yang wat camtu.
 tapi terima je la komen-komen tu ngan hati terbuka.
saya bukanlah mengiyakan dan bukan jugak menafikan.
sebab kadang  kiter ni tersalah banyak.
salah berkata-kata. salah bergurau senda.
kot la kena kat mata kiter tapi tak kena kat mata orang.
harusss la keluar MELODI haah belah la kau! pung pang pung pang kan. :P
harusss la terima sebab sape yang akan tegor salah kau BETUL-BETUL  kalo bukan musuh kau!
kalo kengkawan kiter ader nak kutuk ko betul-betul tak??
mesti tak kan. kalo saya pun tak.hehe. :P


jadi saya buang yang keruh amik yang jernih.
kalo betul bagai apa yang dikata. amik sebagai nasihat yang pedas :P
tapi kalo ianya tak betul/ fitnah dengan niat nak mengaibkan sesiapa.
pandai-pandai la ekau jawab ngan TUHAN esok yo.:P
den tak tahu.
salam HIJRAH. hehe tetibe.

12 comments:

Scha406 said...

ni dah kenape?

ailin nilza said...

apa yg macam2 hal tue....

Ayuraza said...

sha : dah tak da ap..sajer nak bangga moderate komen..hahahahha :P

Ayuraza said...

greeanlin : dunia..macam-macam ader..tapi xda aper sebenarnya..tgok komen kat blog FL..macam2 hal..hehe

FAD RMLN said...

ade la tu si anoy jeles dgn ayu.

Ayuraza said...

fad : nakjeles pe ke bendenya..saya sedang2 je..tak kaya..tak cantik..adoiiii..

My Little Diary said...

salam,

anoy oh anoy....
bawak bertenang.. asam garam berblog... :)

rose said...

ayoo... ape kes???

eMMe said...

uish2...abaikan cik/puan anoy tu ayu...takleh nak halang, kalo mende ni berlaku kat diri kite kan, cenne?
whatever it is, i never forget u la laling, tak sempat nak jenguk blog ayu lately, baru kembali bercuti, terus wat kerja, mmg tak concentrate la wat keje, mengingatkat blog je,hehehe...uh ya! ade tag tau, tolong la amik segera ye, kang kata i lupe jiran lak, wakkaa~

Ati Masrif said...

tahu kah siapa gerangannya..
nasib tak pernah kena lg

said...

tapis dulu yg mana patut

hehehhehe

✿(^^,)✿

cuna said...

penah jd jgk kat diriku ini. mmg dh sgt serik ngn komen anoy. terpaksa jgk moderate komen tu. mula2 dh ttp blog. tp bile dipikir2kn blk xberbaloi nk ttp blog disbbkn oleh anoy2 itu. kdg2 dlm ramai2 yg baca blog kite tu ade je anoy yg sesat n nk cari psl. xblh nk tgk org sng sket. blh plak tuduh yg bkn2 tanpa usul pekse. i hate anoy! tetiba nk emo bile cite psl anoy...hiks!