who's stand by ur side?

26 January 2011

kisah si tunjal yang hebat!!

masih terngiyang-ngiyang lagi kat mata nih.
teringat pasal budak keje fastfood yang terlebih peramah tadi.
geram betol saya.

tadi petang pegi alamanda membeli-belah-blah terus.^_^
pastu singgah di anw bukan nama sebenar untuk tea time sebab nak makan goreng pisang pun kemain payah nak jumpe. hee:P
jadi bila tak melangkah masuk a&w lagi diaorang kat kaunter dah terjerit-jerit "welcome to A&W dengan sepenuh hati macam nk  marah. terusss macam "apakahhhh????"
then ader pakcik sekali masuk tadi cakap kat bini dier
"amboiii kalo cakap sampai keluar dengar. macam la orang pekak tak dengar"
pang.macam nak lempang je agaknya. hee :P

pastu order rootbeer floot sama curly fries je.
kater tea time. makan ringan-ringan sudah. sambil-sambil tu nak menyuap budak kecik tu makan bubur.adesssss mithali la kau. hee ^_^

nak tahu dekat setengah jam curly fries tak muncul.
yang muncul ialah jin mata tonceng. kah3 okkay tak lawak?? hee :P
yang muncul hanyalah SI TUNJAL yang buat saya dan elis geram giler macam nak hentak pale kat dinding.

boleh budak dining tu datang menempek sebelah saya konon-konon nak tegur si Azad Ryan la kan. pastu tanya itu ini. nak minum pun tercekik.
bila airmuka dah berubah dining gurl tu tak faham jugak. dok pegang-pegang anak saya.
saya tak suka la sebab rimas n tak selesa nak makan.
soklan dah la banyak.:P

ni anak miss ke??
taknak tambah anak ke??
ieeeeee. mesti macam muka bapak die nih.takda muka miss *macam la ko kenal laki aku.
nama sapa nih?? yang ni soklan paling annoying sebab dekat sploh kali dier tanya.
tak sehat ke??? sambil belek-belek anak saya.
pegang tengkuk. raba badan.
banyak tak die makan.
ni miss  baru balik keje ke???
umo bape ni?? setahun lebih ke???

adoiiiiii budak!!!
dari ko tanya macam-macam baik ko pegi amik curly fries haku. angin tol.
lepas tuh boleh dier bantai tanya.
tak sehat ke??? nak picit pale tak?? sambil tangan picit pale Azad Ryan.
pastu anak saya macam rimas then berpusing-pusing dah.
dier boleh tanya lagi??
nak picit pale ek sakit pale ek??  sambil tangan picit pale anak sampai macam tertunjal-tunjal pale anak saya. sakit hati betol la.
aku tak pernah pegang pale anak orang sampai macam nak tunjal-tunjal pale anak orang tahu tak??
ni ko boleh buat macam tuh.
aku kalo ikut bengang dah pegi jumpa manager kau then cakap
''tak sangka betul ader staff yang terlebih peramah sampai makan pun tercekik''
tapi nak jadi cerita manager takda plak.
kalo ader.

lagi panjang saya karang nih. haha :P
pastu saya bengang.tarik anak yang dia amik dukung smpai ke kaunter konon-konon buat main.mentang-mentang Azad Ryan easy going. sedap-sedap kau je kan.
terus blah la. tak sanggup nak tunggu lama-lama.
floot pun aku lantakkan ajer terkubur layu di tasik madu.

sedap kau je kan. sekali aku tunjal pale kau baru kau tahu.!









mampos la pasni orang kater saya kedekut anak!
bukan kedekut okkay sayam-sayam.

cuma saya kurang selesa kerana budak itu ntah mana hala.
 ntah pegang apa buat macam tu kat anak saya.
kalo korang nak pinjam pun xda hal la.
tapi saya termasuk dalam pakej pinjaman ok. NAK TAK????hehe :P

9 comments:

eMMe said...

lor Ayu~ sampai cam tu kesahnya? nnt nak bwk Azad gi A&W lagi la..hahaha! nak tgk sape org yg tunjal2 hebat kat Azad, cewah~ sabar Ayu...jgn marah2 haaa....

rose said...

kalo rose kat tempat ayu pun.. sure bgang gilerr.. ikut suka2 nk tunjal2 pale anak kita..

said...

rimas gak kalau orang yg terlalu peramah bnyk cakap kan...

petang kang rasa mcm nak pi a&w...tgk budak yg peramah sangat tu


haahhahha

(^^,)

Ummu Iman_Irfan said...

sukahati dia jerp...
uishh... x selesanya klu terjadi pd kita...
yerla.. ntah bersih ntah idak tgn dia nk usik anak org.. hahah.. statement kejam okeh.. huhu...
kita bkn kedekut anak.. tp kita syg anak kan... =)

sahromnasrudin said...

awat cenggitu caranya..awak buat je surat complain huhuhuhh

Ati Masrif said...

habis tuuu...

bayar bil tak??

cite macam blah dan tak bayar jek

hehe..ada gak gaya mcm ibu singa ..huhu

Ayuraza said...

kak me : xmarah...gerammmm je...keh3

Ayuraza said...

rose ; tau takpe nyah..kalo i yunjal pale dier besss ta agak2??

Ayuraza said...

ka gebu : ye akk oiii...mari ler kiter kesana tengok sape yg berani tu...