who's stand by ur side?

30 December 2011

paksa rela



yela.yela.


kena paksa la update blog.HAHA. :P

aku tengah semput neh tadi kemas dewan sebab ader dinner malam neh. dah la baju takda nak pakai. kalo cakap depan AJAK dier suruh korek baju dari zaman batu dulu kot-kot ader jumpa yang cantekkkkk. cehhhhh. bukan nak bagi duit selonggok suruh aku pegi beli kan. sentap tau bang. HAHA :P

ala. pompuan biasalah. ader baju pun dok kata takda jugak. kalo nak pegi keje sejam duk depan lemari nak pilih baju apa nak pakai untuk whole weeekkkk. penah satu hari tu aku tengah pilih baju. pastu si kecik tu datang dekat. dier duk bertinggung tak pakai pampes time tu. pastu tetibe.

""prooooottttttt. kemain kau bau.macam kentut org tua' HAHAHAHHA :P


gamba takda kena mengena. sajer letak. HAHA . maafkan aku. dah lama tak tempek gamba sendiri. malu la.




betol tak cakap aku.makin besar makin  comot lak dak neh aku rasa. muehehehhe :P





eh.comot-comot pun aku sayanggggg giler okeh. ni la yang bagi pening kepala aku. bagi aku gelak sampai terkencing-kencing. bagi aku senank perut sebab kena wrestling. hehe
T____________T







semalam masa tengok tentang DHIA. aku nagesss la jugak. kata fefeling isteri mithali. HAHA. :P pastu Ryan datang pegi picit hidung aku suruh hembus hingus. HAHA. tergelak-gelak aku. terusss tak jadi sedih kau. :) aku dah up pasal ni kat fb tapi sajer nak up lagi. tambahkan cerita. HAHA * sukahatiiblogaku. :P


pastu aku tengok Ombak Rindu ader jugak la yang datang menyendeng sebelah,

''mi.mi...mi..mi sambil lap air mata' ecewahhhhhh macam sedih sangat kan. hehe. abehhh tu lagi la tambah sedih. muehehehehe. :P dalam hati romantik anak aku besar ni nanti. tak macam bapak dier. kalo kita nangesss ader dier kata,

''yang nak nagesss sangat ni apehal. ader orang mati ke pulak'...HAHAHAHA. menciiiii tau!!

pendek kata 9/10 la untuk tentang DHIA semalam. tapi nescaya emo aku sebab tengok mak dier tak kena apa-apa. kot la jadi batu macam maling kundang ke. kena panah petir ke. takpun kena warded kat mental hospital ke. abehhhh cenggitu je. aishhhhh mujur jugak la dua-dua mati kalo tak mau aku terbalik kan tv kat umah tu. kot la DHIA je mati pastu laki dier hidup. HAHA. pastu boleh pulak berbulan tak balik jenguk bini. gantung bini tak bertali. pastu kemain baik DHIA kan. kalo aku aku rasa mau aku pegi obersi takpun egypt ke bawak diri. orang dah taknak kan watpe hegeh-hegeh. muehehehehehehe :)

emo apehalll????...dah la..panjang la pulak membebel nyer..hehehhehehe :P











4 comments:

Dr K said...

Ingatkan dah lupa URL blog ! hahahah


Sana sini org kecoh pasal Dhia tu...saya tak tgk pun...hahaha


Selamat Tahun Baru...

Maybe masuk 2012 sampai lah nanti hadiah kecil awak tu..ekekek

TS said...

hihi...makin tembam awan nano nih..gerammm...

cite smlm rse nak msuk je dlm tv tu lemapang mak zikir bertalu2..haha

intan_blur said...

SALAM AYU..smoga ayu sntiasa dlm rahmatNYA..;)

Nik said...

makin comel la anak kamoo :)