who's stand by ur side?

28 December 2011

Padi & Selut



ayuraza buat giler ok. dah lama tak update belog terasa macam malu sendiri pulak . bukan memang jenis bangsa tak malu ke?? ekekeke :P

sebenarnya serba salah jugak ngan followers. tapi kennnn korang. jangan marah ek. lifes up & down. time tak update tu maknanya less humor of sense. takpun malas macam nak mati. takpun memang eh..macam nak tutup la belog neh. HAHA. takpun memang bangsa jap semangat jap tak semangat. hehe :P

ok dah. neh dah update. senyum sikit. heeee :P


weekend lepas Ajak ngan family dier bawak pegi lepak-lepak tangkap ikan main selut kat umah mentua kakak ajak. adoiiiii susah nak faham tak??. HAHA lantak korang terbelit-belit nak pikir. kiteorang pegi Sungai Besar, Kuala Selangor. memang heavennnnn. serius macam duduk rumah NUr Kasih. hehe

dah la angin menderuuu-deru. sawah bendang kat sebelah. adoiiii memmang syokkk la. aku kan jakun sikit. dah tu bajettt lahir kat bandar la sangat. HAHA. banyak giler homestay kat situ. pastu aku tengok ramai gak la yang checkin siap ader yang main selut kat tali air lagi. aku ekspek orang Key El ke or orang yang tak penah jumpa padi macam aku. hehe :P

yang aku pelik kenapa kalo orang datang kampung aku takda pulak diaorang nak tangkap gamba dengan pokok sawit. HAHAHA. pang kena sebijik.* melampau soalan. heee :)






ader la gambo seketui. kamera tak bawak. ader henpon cokia je. heh. & nano sangat seronok sebab pegi ikut diaorang main selut. tengok fishh. belut ieuwwwwww. :) pastu aku detect Ryan alergi ngan debunga kat padi ni kot. sebab asal dok sebelah je mesti bersin. HAHA. kasi tengok gambo kat atas. ^

pendek kata. heaven la ader rumah sebelah menyebelah dengan padi. tak jenuh nak cara kat orang lain. tengok padi tengok mentarang pastu mata layuuuu je. HAHA. * tapi komuniti kena join nanti orang kata katak bawah gelas . hehe

dah la. nanti update lagi. eh. btw. Ryan sekrang makin mengada-ngada. asal tak dapat mende je protessss. orang marah dier dier jengil mata balik. ehhhh budak nehhhh. hehe :)

*jumaat ni ader dinner. takda baju.takda baju.haishhhhhhhhh.....................




to be continue..





















1 comment:

eMMe said...

nak bergambar tepi sawah gak laaaa...saya akan bercuti belah Utara, jom Ayu, bwk Rayyan....