who's stand by ur side?

24 October 2011

look alike us..


weet weet~~. rindu giler kat belog. sory la korang-korang & belog tersayang. malas nak update & berlambak masalah dunia nak kena pikior. hehe :P. nak menyumpah budak yang kelar anak tu karang dapat dosa kering je. dah la aku ni amal pun atas angin je. iman pulak nipis macam kulit bawang. kang kata-kata kat orang karang ngan aku-aku berdosa. haishhhhhh. maki dalam hati je la...%)*@*^%$!&WE@#&(@  hambekkk kau!!!!! T__________T

dulu kan masa anak kecik lagi jap orang tu kata 'ieee u muka mak la.'
dah besar sikit orang kata 'alaaaaa.sebijik muka mak dier'
bila dah boleh berjalan orang cakap ' haaaa. sekarang dah macam ayah dier la'
dah nak pandai cakap ni 'heeee sebijik muka ayah dier'

pastu bergedik pegi main menda tak boleh percaya nih. sekadar suka-suka takpe. nak tengok anak ikut muka sapa. alamak.!! lupa nak link kan. HAHA. sengal!!. google sendiri la yo. :P. ok adil dan saksama. dua-dua sama masuk satu adunan. jadi la muka mooolatttt nanonanano. lalalala~~~











korang dah lama tak tengok awan nano kan?? dah besooo dah dier. muehehhee :P
dah boleh cakap ujung-ujung dah. kalo ikut kan nano agak lambat bercakap kan. setahun 6 bulan baru leh cakap ujung-ujung. tapi seminggu ni kejenyerrrr memekak panggil aku. nak panggil daddy pun dier bantai maaaaaaa jugakkk. HAHA. belasah la by. :P mesti comellll & pening pale kalo dah boleh cakap penuh kan. potpot-potpet je la kejenyer.

mommy buat apa??
mommy tengah masak..*lap peluh
mommy masak apa??
masak nasi sayo gulai..
mommy masak gulai apa??
gulai lemak cili api..
owhhhhhh. abisss tu. tu apa??
mana??
tuuuuuu. yang dekat pinggang tu??
owhhhh. ni kan kain sarung.
abis tu nape mommy pakai kain kat luar. bukan kena pakai kat dalam macam daddy pakai kain nak sembahyang tu ke?? mommy.mommy. *geleng kepala

muehehehehe :P
nauzubillah. dah macam bibik ikat kain celah pinggang.anak baru sorang tu. HAHA. pehhh jauh nor imagine nyer. hambikkk ni gambo nano. cer tengok tangan sebelah kanan dier. dier kena jangkitan ^*O^%^*#$%^#. nanti citer yang tu. & alhamdulillah dah fully recover. seminggu i sengsara orang masuk lift pastu dok perhatiii je dekat tangan anak i. infection ni bukan kira. kalo nak terkena kena jugak but alhamdulillah dah molekkkk gebusss balik dah. muehehhe :P budak-budak cepat jangkit kan.






ok lah. nanti rajin update lagi. aku sekarang kan macam pahat. sekali ketuk sekali update. hehe :Pjom poieee stadium sokong negeri sembilan main. huhu. bawak nano karang aku takut hilang colah orang jooo. ruponyo poiiii tongah padang kojar bola. ekekeke :P

pehhh semalam tengok Man C main besss gilerrrr.all outtt. bape juta la dapat pulak tu. HAHA :P pakcik kayooooo.








2 comments:

Dr K said...

hoihhhh..lama betul saya tak komen dalam nih....hahaha

Look A Like Meter..ekekekeke..lawak.

Saya tgk Awan Nano, saya tak leh nak agak ikut muka siapa..:P

Nadia Dzarief said...

asal tgn nano tu??