who's stand by ur side?

13 October 2011

dah balik Tg.Rambutan. :P


terima kasih daun keladi. dah la tak jadi cuti. pastu tadi jadi kuli abdi. dari ikhlas terus jadi sakit hati. hehehe :P lupakan je la. buat benda tak ikhlas penyudahnya sia-sia & buat letih badan jek. takpe lah kau aku redha. tadi time kau susah kan. kita kan kawan :P

sekarang terasa macam tak berape enjoy la nak berblogging. dah type panjang berjela pastu delete. kalo tak pun aku humban masuk draft. tahun 2014 esok baru aku bukak balik.hehe kalo yeee. to be honest blogging is really fun. but due to some problem like bizi.issue. terasa dah tak bape enjoy dah. cerita pun tak banyak dah kan. pasal awan nano je manjang. ekekeke :P korang pun dah naik muak ek asal up entry je pasal NANONANONANONANANONANONANONANO. aishhhhh :P


sapa duduk putrajaya & ader apply rumah kat presint 11 yang 560unit tu. projek prima ke ape entah tu. ader??? berjiran la kita ek kalo dapat. aku pun apply jugak. try la mana tahu ader rezeki. boleh keluar kuartes. hehe. boleh lari dari jiran saiko tu. eh nak cerita sikit la pasal orang giler tu.

kau tahu jah.

time bulan puasa aritu. aku laki bini bangun ah pukul 4.30pagi nak sahur kan. pastu dah siap sahur kami nak tido la balik. muehehehe ( peh. terok giler. ader ke patut tidor balik kan. orang baca quran ke sembahyang sunat ke. hehe ). pastu tak dan nak pejam mata orang bawah rumah tu dah start berketuk. sebab protessss ap jadah entah. cilaka betol. terkejut aku. dah la nano tengah tido kroooh krooh time tu. aku sabo je la sampai la pukul 6 sebelum azan tu. aku time tu dah tak tahan la kan. terus pegi sound dier kat ampaian umah tu. kebetulan pulak dier dok berketuk kat bilik tepi ampaian tu. jadi memang boleh jenguk la ke atas kan. time tu samar-samar. aku tak bape nampak muka dier tapi yang aku tahu bangla keje mydin tu lagi ensem kot. HAHA

pastu aku cakap.

aku : kau ni tak reti adab ke dari pukul 5 lagi dah berketuk macam orang giler.
saiko : ikut suka aku la. kau lah giler.
aku : takdalah masalahnya anak aku tido. yang kau dari tadi tak habis-habis memekak dok ketuk sana sini.
saiko : nape?? memang aku sengaja pon nak kasi ko sakit hati. baru puas hati aku.
aku : ieeee bodohbingaimacamcilaka habes la pahala aku. HAHA *dalam hati.then aku cakap lantak kau la. layan orang giler macam kau sampai esok pun tak habesss.

nak tahu dier jawab apa??

saiko : kau la giler. PELACUR. SUNDAL. dah la tak puasa.

BABI cakap aku tak puasa. pale hotak bapak kau aku tak puasa. kalo dah period tu memang tak puasa la. aku tak tahu la kalo ader mazhab lain kata wajib puasa jugak time period kan. kau kan bingai.:P dah tu kalo aku memasak siang-siang hari time cuti tu sebab masak tuk nano. tak penah aku tinggal puasa. sedap-sedap mulut je. eh eh macam nak tangan je. aku terusss kejut ajak & cakap mamat tu panggil aku pelacur & tak puasa.


Ajak si gagah : bang. kau mulut elok sikit. kau memang sengaja nak buat kiteorang sakit hati kan. kalo kau tak suka duduk sini pegi pindah rumah depan tu kosong.
saiko : aku dah ader rumah sendiri dah. buat apa nak pindah.
Ajak si perkasa : dah tahu ader rumah pegi la pindah yang dok sini buat apa.
saiko : kau la pindah. ikut suka aku la nak pindah ke tak?? pastu menganjing macam pondan.
Ajak si bodybuilder : kau ader anak tak bang??
saiko : adalah wat aper nak tahu??
Ajak : ye la kau ader anak tak aku tanya??
saiko : adalahhhh. ader kat kampung.
Ajak : haaaa. sebab tu kau tak tahu nak jaga budak camner. kau bagi mak bapak kau jaga. takat jatuh botol susu pun ko nak ketuk macam orang giler. budak main bola pun ko ketuk jugak. patut la ko tak tahu. budak bukan kita boleh control sangat. lagipun budak aktif sebab dier nak explore nak pandai. bukan patung ke sakit terlantar ke. BINGAI. lantak kau la. layan orang giler macam kau dengan aku pun jadi giler sama.

pastu dan-dan pulak azan. ALLAHUAKBAR ALLAHUAKBAR ~~~

sekali dier ketuk daaaaaa. aku sound la setepek.

"dah la tak reti hormat orang.sekurang-sekurangnya hormat la agama. ni time azan pun kau nak ketuk-ketuk. memang tak reti bahasa la kau ni''

hambeeekkkkkkk sebijik. terusssss senyap tak bunyi apa. dah takda modal la tewwwww.

sekarang ni dah 2 minggu aku tak dengar apa-apa. tak tahu la orang tu saiko ke.giler ke. ataupun hantu bonceng ke. lantak kau la. yang penting pale dah tak semak denga bunyi orang ketuk macam nak pecah rumah. aritu masa aku pegi kursus kat cameron kan TOKMA datang sini jaga Ryan. hampir-hampir mak aku nak kena heart attack sampai lutut menggigil bila orang giler tu ketuk. last-last kakak aku amek bawak pegi rumah dier.

aku rasa ader kot jiran yang lain yang pegi sound dier. kalo aku dok tahan saba je maybe orang lain lagi baran dari aku kot. maybe orang bawah rumah dier. sapa tahan kan. cuma kami laki bini je takmo panjang-panjang sebab kenangkan berjiran & masih hormat lagi. lagipun takut ader yang pecah muka je. kang kedalam sapa lak nak menjawab kan. :P


sekarang mood epi gilerrrrr. kalo tak nak buat itu salah ini salah. even nak potong ayam pun takut-takut. sekarang dah boleh buat bubble party. HAHAHAHA. soooo sexyyyyy u lari keliling rumah. HAHAHAHA.


punya la takda idea. HAHA :P






3 comments:

TS said...

huhu..gile tul jiran camtu..hakhak

mimie said...

baru aku leh g tgk ank nano aku tu...x der ar rase fed-up je dgr org dok ketuk-ketuk mcm pange...

Sitie BUm BUm said...

ape masalah tah si jiran tu. gila!