who's stand by ur side?

03 August 2009

hidup memang begini kan??

to those people outhere..
diz n3 is all about wat i felt now..
xda kaitan ngan idup n ngan yg mati..
xda kaitan ngan kerja..
xda kaitan ngan orang sekeliling...
it's all bout myself...n my life...

adakah aku sedih???
yess...aku mmg sedih..ad sesuatu yg buatkan aku sedih yg teramat..
da detail...xperlu la aku xpose kn kt sn...juz wanna luahkan perasaan..

yess..i need pyschology therapy..
aku bemonolog sendiri..
berdialog dalam kesamaran...
walau ap pn yg terpalit di sini...biarlah aku pendam sebuah duka...
cehhh...mcam tajuk lagu lak...

kalo ad yg wondering...or persoalkan ap yg terjadi...
biarkan aku pendam sendiri...
kerna itu lebih mendamaikan bagi satu jiwa ngan ngah gundah gulana....

da la...orang pn boring je nk masuk blog aku yg idup segan mati pn segan nih...hehe...

next n3 plez......

6 comments:

KM said...

jgn buat perkara pelik2 ye......hehehe.....kalau tension sgt ym KM di kebencian_maharaja@yahoo.com

said...

salam singgah dari y.a.n.i.e

(^_^)

Ayuraza said...

*km
hehe..bru terpk..
thanks coz make me release..

Ayuraza said...

*yanie
uih..cergas ye..

ainharul said...

ayu..jgn sedih2..tak elok kan..klu boring,apa kata ajak je akak g alamanda ke, lg best klu ayu blanje akak mkn ke..hahahha

Ayuraza said...

*Kak ain
hehe..boleh je...ble tuh??