who's stand by ur side?

10 August 2009

adakah aku berdosa ???


las friday..

ajak da plan that diz wekend we have to spend our time..spend our precious moment with his family members..ad kenduri kendara katenyer..

tiap2 minggu pun aku lik kg dier coz ad kenduri kn??
korang pasan x?????

so...
disebabkan itu..ati ni mcam disiat2 pilu bile terkenangkan kampung sendiri..

aku bukan xmau balik kg ajak..
bukan xmau beramah mesra rapatkan ukhwah silaturahim ngan family dier..
bukan xmau spend time ngan sedare mare dier..

cume..

since da kawin nih..jarang sangat aku lik kg sendiri..
bile time da plan baik punyer .. he'll b bz all the time la..out station la..apa la..

adakah aku berdosa sebab fikir mcam tu skali ngan husband sendiri..
adakah aku yang tak memahami situasi??
lam kete ari tuh pn...ajak ad tanya..
"nape ni..cloudy je...kcik ati ek"
atee...ap aku nk jawab..mak da nk leleh da time tuh..

sedih teramat..sentap jiwa kacau ati runsing semua adooo..
semuanyer gara2 rindukan ma n abah di kampung...huhu...leleh ko tau..
but..ap nk buat...
"married is all about commitment" kn......
redha je ler...

8 comments:

Anonymous said...

sabar je k...

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

alolololo....
ciannye dier...
ermm...
akak pon dah lama tak blik kg..
rindu mak pak sendiri..

cakap la elok² ngan hubby..

Ayuraza said...

*ROXY
huhuhu...

Ayuraza said...

*mrs.k
xckp pown..
dier da fham..

Misbehave said...

btol tu, da kwen ni kena la bertolak ansur tp mostly kita ni la yg kena tolak..huhu..
nak wat camne syurga bwh tapak kaki suami..
yg penting kena communicate, jgn simpan dlm ati, i mula2 kawen pon camtu.
dah la, xde apa lah..
senyum sket ;)

Ayuraza said...

*misbehave
da senyum pown..
yela..saje nk sentap2..bnda kecik je kn..pompn mmg emo kew???
huhu

intan_blur said...

biasalah..kene btolak ansur..akak pun penah kecik hati mcm tu jg..seelok2nye..kamu slow talk kat dia..lelaki nih..kadang2.. dia x sedar perasaan org lain..dia tau penting diri jek

Ayuraza said...

*kak intan
i'm okkay alredy..bese la pompuan..suke nau emo2 bgai nih..