who's stand by ur side?

10 April 2012

my two cents..

kalau diberi peluang memang nak terus berblogging macam zaman dulu-dulu. macam feel free to write. tapi sory readers & followers semua. semua tu omong kosong sahaja. bukan takda cerita. bukan tak da gambar. bukan takda masa. cuma tak tahu la nak kabo mende.ekekekekeke :)

sekarang  kan tengah hot bawal semula. aku dari start pakai tudung sampai sekarang memang tak penah tinggai bawal. dulu bawal bapak giler mahal. seratus lebih pun ader & sanggup beli. tapi sekarang bawal semua murah-murah. hehe. aidijuma pun murah jeeeee. yanggg penting cantekkkkk pada aku. heeeee T_________T




alhamdulillah. actualy i & family baru je recover dari demam. Ajak sampai muntah-muntah kau. naik kekembang tekak aku cuci muntah orang tua. kalo muntah budak takpelah jugak. HAHA. dah time tu aku belom demam. redha je la. Aku expect Awan Nano nak beradik dah. ekekeke. sekali hari sabtu tu makcik P pimpam petpot datang. selamattttttttttt  aku kali ni. hehe. tapi dalam kepala hotak awal-awal lagi dah reserve nama bb gurl. *cakap taknak lagi, meyampah!!.hehe


elok pulak ajak baik demam dah berjangkit ngan aku & Ryan. kemain kau mengerekot macam hape. sejuk sampai ke sendi tulang temulang semua. dah la sah-sah memang tulang kering je tinggal. selimut siap bertoto narita segala pun payah nak panas dan berpeluh. pastu bajet-bajet nak kena denggi ke. belek-belek tangan ader la bintik-bintik. bila tanya ajak dier kata. 'tu memang kulit aku. jenis kering bersisik 7 keturunan. HAHA'. tergamak u olls. dah memang aku dasar losyen beli tapi nak expired date baru hegeh nak lumur satu badan. kalo tak sampai ke sudah dok sebekkkk atas meja. heeeeee :))

last saturday kakak ipa nak banjee western dekat apa tah nama kedai tu dekat subang seksyen 7 kot.. hehe :)
jadi kami zasssss kesana after maghrib tu. time ni belom demam. tapi tadi dah cerita pasal deman. aahhhhh lantak la. pepaham la korang baca. hehe :P


 nano rambut serabai. memang pesen ke buat-buat. HAHA.
Ajak si gemok dan aku si apa tah yang ader tulang takda isi tu. ekekekekekkeek :)





kedai ni macam pelik sikit. dalam rumah tapi ader kedai. time sampai ader la sikit jakun. rare giler tapi bila duduk macam aku datang kenduri kawen pulak. makan bersila tak pakai kasut. haha. ader ke orang bersila pakai kasut???? wadehel la pas-pas demam ni. biol sikit kot. haha

kedai tu penuh ngan barang-barang antik such as pinggan mangkuk semua. macam-macam la.aku ni barang antik tak berapa nak minat sangat. tapi kalo plastik bag.paper beg tahu pulak aku simpan dalam stor tah bape tahun lagi penuh laaaa. muehehehehhehe :P

keluarga besar Maenah.*nama MIL. hehe




malas nak caption. malasssssssssss. hehe




benda ni aku rasa tempat nak tumbuk padi tu tapi bila tengok macam pengolek menda tah. jadi kita klasifikasikan sebagai penggolek kepala je la. zaman hitler punya. haha :P




budak-budak...tapi kadang-kadang perangai aku pun macam depa laaaa i think. sikit-sikit nak amek gamba. hehe. sib baik tak buat otomen buat peaceeee je tak habes-habes. boleh gitewwww.. heee:P




gamba makanan takda. walaupun dah reserve tapi makanan agak lama nak sampai. haha. sempat la budak-budak sekalian menagesss dua round baru makanan sampai. balik tu singgah uptown damansara beli tshirt Ryan je. lagi besss uptown danau banyak baju pompuan. hehehe :P sekian sahaja duta uptown semalay bercakap. huhu

kakak in law....




kakak in law also.



...............................................................................

sabtu sebelum tu aku ader majlis sikit kat private school adik aku. alhamdulillah majlis untuk besss student. & his SPM result for me was so excellent. walaupun tak la straight A. tapi ok la setahun nak catch up all subject kan. tahniah adik. walaupun agak lambat berbanding kawan-kawan sebaya yang lain tapi im so proud of u....

 gamba aku ngan nano takdek kaitan pung. budak kecik ni memang payah nak tengok gamba senyum. asal tangkap gamba je manjang buat muka blur. melopong. tunjuk gigi. haaa tu dier tahu la. :)




Awan Nano tak berapa sihat that day so decided balik awal. belom abes majlis dah blah sambil sempat la cilok 2 bungkus nasi. ekekeke :P pastu makan dalam kereta. haaa. hambek ubat muntah pulak si nano atas aku. dari ampang ke putrajaya berbau muntah. itulah akibatnya bila blah awal ekekekeeke... :P



insyaALLAH kalau ader rezeki adik aku dapat masuk satu program realiti kat astro nanti aku update lagi. time tu kencang la update sesaje. muehehehhehe. tu pun kalo rezeki. tapi i really hope so. btw. congrats again dik. lepas sampai final stage. at the end kita tengok ek. ader rezeki ke takda. kalo ader alhamdulillah....program apa. nanti la reveal. bukan dapat lagi pon. baru lepas kesemua stage je. tunggu la depa panggil.hehe.






sekarang nano dah pandai cakap makin pening aku nak melayan. but im epi tengah progressing dier. kalo tunjuk apa pun dier dah boleh tahu contoh binatang ke. warna ke. hurup ke. dan yang paling tak tahan. rambut dier la makin menjadi-jadi. sekali tengok dah rupa buberus dawai periuk dik....muehehhehehe :P

nanti la kita pegi saloon potong.kasi semat-semat. 18hb dah 2tahun. dah ramai nak masuk meminang katanya. HAHAHA.




ok bai...... :P











 

2 comments:

TS said...

alorhh..rindunye ngn si awan nano.. :)

cuna said...

irfan pun gitu. ssh nk pndg kamera. baru ingat nk soh jadi model besar nnt...haha...cantik la tdg biru tu...ehh..ke purple...buta warna tetiba T_T xreti nk pakai tudung bfesyen2 tp suka tgk org pakai =)