who's stand by ur side?

13 April 2012

meraban

Salam Jumaat.
orang dah habis sembahyang jumaat baru hegeh nak berupdate macam kau pegi jemaah sekali. muehehehehe :P

 
arini tak kemana. hanya duduk depan PC google sana.google sini. stalk sana. stalk sini sikit. hehe :) serius suka giler stalk kedai-kedai online. tak tahu la apa maksudnya. kau tahu. ok sudahlah. ini entry ader bau-bau merapu sikit. tak da story la ini hari. *macam tiap-tiap hari update pulak.phewwwww :P


 
semalam aku bergado besar dengan cik abang dekat rumah tu. punca....mula-mula main kekuda. kau tahu cemna?? bukan main kuda mainan yang conget ke depan kebelakang tu. tapi cik abang naik atas aku then aku buat-buat macam kuda. ekekkekee :P karang salah sangka pulak korang ingatkan ajak yang naik atas aku.heyyyyyy.. si Awan Nano lah!!! kalo si ajak naik maunyer aku patah dua siap kerosakan buah ginjal bagai. HAHA


lepas tu tengah-tengah fefeling jadi kuda. si Ryan pegi bantai main tarik-tarik rambut. macam nak tercabot kulit kepala aku rasa. dah la kalo gengam style kuat macam taknak lepas. aku pun sambil menahan sakit pegi lepuk sikit kat kaki tu. sekali omakaihhhhhhh dier punya melalak macam aku bantal ngan rotan besar paip air dekat toilet opis. motippp???*dasar maktiri. :P
mejelejeh airmata. haha kelaka pun ader. kesian apatah lagi. tapi sapa suh main tarik rambut. dah la bangsa keturunan rambut sikit. sekali tarik dapat secekak dalam tangan. putus 3 rambut guey. haha.


tapi siap datang salam peluk tu yang tak tahan. hehe. *mak kan drama queenn.




gamba adalah hiasan. nak letak gamba semalam tak boleh. malas nak edit nak cover mana yang patut. hehe. maklumlah dok rumah kena sepsi-sepsi sikit. pahala tu. :P


haaaa. ehem-ehem sambung balik. macam tu jugak bila marah anak ke. nak aja anak ke hape. aku rasa kalo aku yang marah takpe. cer kalo ajak yang marah. dengan haku-haku terkembang kempis hidung menahan tangis. hehe. dier punya perasaan. wallahhhhhh macam kena siat-siat hati ni. ekekekkeke. tak boleh la. terasa macam aku je berhak marah anak. HAHA. tapi bila time ajak marah tahu pulak aku kesian. cer time aku sendiri yang buat. muka keras buat dekkkkkkk je. hehe. *pastu barulahhhh menonong masuk bilik pegi slow talk ngan anak siap berpelukan bagai hehe. dasar!!!!


hailahhhhh.....susahnyer jadi parents.



dulu kemain degil tak denga cakap orang tua. sekarang bila dah ader anak baru sedar diri yang dulu banyak menyusahkan hati orang tua. ekekekkeke :) sekarang baru la mengakui yang sakit nyer hati bila anak sendiri takmo denga cakap kita kan. tapi insyaALLAH amanah ni kena dijaga sebaiknya. dulu bantai anak takpe. tapi sekrang budak-budak dah advance. cara nak mendidik pun dah berbeza sangat. ikut cara nabi insyAALAH terjamin :)



*tamatlah sudah parenting guide blablabla. *muehehehe berangan!!! cehhhhh menyampah.



eh btw. Ryan sekarang sangat susut badan dier. dari ayam belanda kelok-kelok dah jadi ayam kampung setok salai punya. HAHA. ok kutuk anak sendiri takpe. semenjak demam ni terus ilang selera makan. kesian. aku paling susah hati kalo dier tido malam. takut lapaaaaa. tak penah-penah budak bertuah tu ilang selera makan. ni dah dekat seminggu tak bape selera. yang dier ngap cuma sayo & buah & lauk. *eh macam banyak pulak. heeh.



hopefully cepat la datang balik selera tu. mak dah la tak berapa nak masterchef kat dapo. takat-takat tekak melayu boleh laaa. tapi kot tetibe selera bertukar nak makan creampuff.western. segala mampossss 3 hari 3 malam bertungkus-lumus la gamaknya. :P






ni haaaa. remote stand baru je 2hari lepas beli kat IKEA. ekekekekke :)





bai. yahooooo esok cuti. syorgaaaaa.....!!!!





2 comments:

TS said...

xpenah bosan bace gelagat awan nano nih.. :)

KAK RAINBOW said...

cantinya tudung heeee