who's stand by ur side?

27 September 2010

awak ingat bess ke ha????

Assalamualaikum...

tajuk xbleh blah macam nk marah..tapi aku bukan marah..sajer nk emo-emo di tengah ari yang sunyi ni..semua orang da keluar pegi  lunch pown..cme tinggal aku dan beberapa yang len kusyuk mengetuk-ngetuk keyboard dari pagi tadi..dok tulih menatang apa ntah..idak ler teman tau..ngeh..ngeh..evendo ader mate-mate sekitar yang menjeling geram..nk tego xtego..nk cakap xgamak..( lagak boss aje..) yang geram dok tengok kami too cncentrate on monitor...tettttt....~~~lalalala..alamak sudah tersasar jauh dari landasan nih..

jap-jap..ngah pk actualy nk tulih aper ke bnda yang related ngan tajuk sebenarnya..isk..isk..ok2..begini cerite nya..once upon da time....aku da naik muak cuak juak..yang sekufu ngan nyer adalah saya letih menjawab soklan2 begini..

nape kurus sangat??
x makan kew??
amik la supplement bagai..
ajak ( cik asben ) xkasi makan ke..

dato' n datin yang saya kasihi sekalian..( berlagak macam pensyarah jalanan..haktuih) =P
idak ler teman tau ngape teman ni kurus benor..selera ader..yess..dok makan je..diet time complete..pagi ngahari petang malam...n AJAK tidak termasuk didalam senarai penyebab siptom kurue eh..cume da main reason why i'm being so tinny is..idak ler teman tau juge nape teman begini..pueh dan teman mikior sebab musabab nyer..deme ngat teman suke gini..da rupe kerimping jagung da..aper deme-deme ngat teman suke???...tetibe saya bertukar menjadi perakian sejati..ahaks..^^

i think they never xpect diz from me..i dun like it much...aku mmg suke chubby mubby ala2 pretty zienta yang meletop tuh..but..wat else that i can do..berat dok takuk lame saje..di comfort zone..42kg..beranak ke..xberanak ke...dok same je..pinggang sua 26..top..ehem2..bottom..ehem..tapi same like nikolekideman..hik..hik.. T_T..

i'm not so epi wit that figure but at las but not least..no one can predict me are married or being a mother..ngeh..ngeh..

*ader aku kesah????...ko ader pinggang macam aku ni ha..ko ader???...hik...hik^^




                                                          *pic diatas sbgai rujukan..muahaha

2 comments:

Ana Lyana said...

huhu..jeles tau awak kurus macam ni.. kite ni.. lagi membesar lepas bersalin..toksah pedulikan ape org nak kater...

Ayuraza said...

haha..
sonok aper..semua ngata konon laki xkasi makan..sian..xpasal2..

meh ler lelemak tu kasi kiter..