who's stand by ur side?

24 September 2010

andai dapat ku undur masa..


time belek-belek document lam pc ni haa..

tetibe terjumpe gamba ni..time ni ngah preggy 3/4bulan..
tetibe aku perasan comey plak..chubby dari sekarang n kulit pn macam llicin semacam.. =p ader gak kne lempang ni kang..haha

tetibe perasan gak yang aku da banyak bezanya dari dulu..ni semua sebab product yang aku pkai tu la..kan org kater time preggy xelok pakai product yang menggelupas kulit ke hape..coz bau chemical yang kuat tu boleh effect pada janin..kebenarannya...ntahla..
xpenah tahu ader kajian scientific ke hape..yang aku tau..aku da pkai 2taun..n that far..kulit muka aku licin je..=p

tau2...baru2 ni metro ader reveal sal product tu..ader racun la..ubat gegat la..ubat nyamuk la..laki aku korang tahu la..dan-dan tu jugak call suh stop pkai..n kesannya..kulit muka sekarang sudah manyak berubah woo..pale sgat..paling xtahan bila tiap kali jumpe org..org akan cakap...pucatnyer..xsihat ke???

ate..nk wat gone..idak la teman tau nk pkai product ap lagi tuk bring my soft n smooth skin back..plus mission menaikkan berat bdan normal ke tahap 56kg..bru la nmpak lebih comei macam pic kt atas nih..ngeeee...>3

2 comments:

Ana Lyana said...

hai mommy azad..

salam perkenalan juga. thanks coz sudi jenguk blog saya...

comeynye azad...geramm.. bila dia lahir ni?

Ayuraza said...

hi..honeysour's blog..he3

salam perkenalan..t jenguk lagi ek~~..

comei kn..kn?..hehelahir 18 april aritu..now bru 5mo..