who's stand by ur side?

17 July 2010

HUH..!!!

sudah lama rasenya saya tidak mengaktifkan blog saya..barangkali kemalsan yang melanda jiwa ni menyukarkan tangan menulis rasa hati saya..sejak melahirkan anak sulung saya yang pertama dulu..keinginan menulis ibarat mati segan idup pn segan..hihi..tidak mengapalah..yang saya tahu ini belog saya..samada saya mahu tutup buka atau apa..

now kegedikan kembali untuk menulis..nk cerita tentang saya, si dia n anak kami yang comell tu..jd ibu kn agak bz..nk wat tu..nk wat nih..semua deria digunapakai sebaik mungkin..alhamdulilah..semuanya under control..say tidak gelabah walaupun diri sendiri hampir serabai..hehe..

sesungguhnya..ini adalah fasa kehidupan yang saya perlu tempuh..juga menjadi pengalaman yang sanagt berharag...

cekidauuttt okkkay...

No comments: