who's stand by ur side?

04 September 2009

im back...

da lme xhapdet blog nih...
da lme gak xmerepek2 kt sini...

now...aku datang balik...khidupan as a blogger xpnah dilupakan...
cme maybe ad sesuatu yg buatkan aku behenti seketika...
sebab nyer....ader ler...saje poyo2 kn diri...hehe bleh gitew???


aku ad jengah blog korang...
sory la...x nyempat nk tinggal komen..
tapi aku xpnah lpe tuk tengok perkembangan korang...



pada yg bersuka ria tu...
aku pun turut senyum sme...




pada yg sedang berduka..
aku jua merasai dan sangat bersimpati....




pada yg moral down...
idup mmg begitu tau...jap di atas dan dibawah...




also....

pada yg sedang berkecamuk jiwanya...
cari la ap yang semakin hilang dalam idup kamu...mybe disitu jalan penyudahnyer....


emmmm.....
n aku...


senyum sokmo...
ajak g kelantan da seminggu...semalam call kte sok pagi smpai...
ateeeee......
makin senyum la sayeeeeeeeeee....
huhuhuhu...

5 comments:

Anonymous said...

hehhehe...
nk jadi da 1st 1 comment!
welCome back u..!
i ske!!!
hahahahahhaha

abang besi said...

suke abg blk umoh..heheh...

Anonymous said...

pasni rerajin la update blog ye..hehe

AyUmIshA said...

hye big momma..pekabar??lame tak dgr kbr ko..tya cteh je kdg2..nway,harap ko n baby sihat sntiasa..

intan_blur said...

salam...akak ade tag utk awk.nnt jgn lupe copy ye...ok take care