who's stand by ur side?

29 January 2010

OMG!!!

baby...
can i have one???










mak aih..
tetibe lak terbekenan ngan 'ED HARDY' brand nih...rm350/shirt
cantik syiotttt.....tapi rege pn cantiik..hehe...


korang tau...of course la taka tahu kan....
actualy..ajak yg adore sesangat ngan bju ed hardy by CHRISTIAN ap mende ntah...
tapi aku object 100 n 1 percent...


ye la...cm nor aku xstuju...baju2 dier smua gambo SETAN2 kn...pastu terang2 ader nama the creater...christian...tengkorak...gamba2 pelik yang macam nk mati sgat kn...
coz bg aku tak sesuwei muslim nk pkai baju yang ader unsur2 menyokong israel n yahudi..
time melantak MCD KFC tak hengat kan................

tapi kn..tetibe aku lak yang tangkap cintan...alahai..
adakah ini dugaan untuk menguji keimanan aku YA ALLAH..

ko tengok la bju dier...cantik la...
ko tau ajak cakap pe....


"emm...xpyah la..wat pe nk pkai bju2 yang kua gambar setan tu kan.."
aik...aku yang kena balik..pulang paku buah keras nmpak..


aku...
hehe je la..............................................
love : mrs.ajak

No comments: