who's stand by ur side?

01 July 2009

boleh aku cerita tentang kamu???


aku boring nih...
keje kt ofis byak da settle..
boss xda...outstation..
nk wat entry psal ap pn aku tak tau...



dalam otak nih juz terpk psal die...



ap die mkan..
bju ap die pkai..
tdo kul bp...
die wat ap...



smua ngah mlayang2 lam kepala otak aku nih...



kalo la aku ni...
doraemon...leh aku pkai pintu suke ati...pg jumpe die..



kalo la aku ni..
batman..leh aku terbang dan meriki2 die kt mne..



kalo la aku ni..
nujum pak belalang..msti aku tau die ngah wat ap...



emmmmmm...

tp aku cme manusia biasa..xda power mcam citer2 lam tv tuh..aku pn bkn superb woman..leh terbang n menjelma dimerata2...aku cme mampu tggu die...n tgu dier...n tgu dier..



i misss him damn much..................:(


12 comments:

Anonymous said...

korg duk asing ker?? takep nti pas baeh keje leh jek jumpa kn? =)

ainharul said...

ciannye dia..call la..3G ke..klu takde keje meh dtg tingkat 5 ni..

KM said...

ini dinamakan cinta outstation hehehe.sabo2

nad said...

ala..nnt jmpe la cek abang..haha...saba2..

ainharul said...

ayu, nanti amik award ye

Ayuraza said...

*nemo
a'ah...
duk asing la nih..tu yg meroyan jek...hahaha

Ayuraza said...

*kak ain
aik...cm nk suh transfer nek tgkat 5 tu jek..da cl...3g sgala bgai..tp xsme ble time jumpe..huhuhuu

Ayuraza said...

*nad
eleh....dier pn xsaba nk jumpe bf dier..sme la kiter..saling berjauhan...chewaaaah..

Ayuraza said...

*km
ad ke cinta outstation...ahahahhaha..sib baik tak out of service..huhu

Ayuraza said...

*kak ain
ok kak..mekasih..

ikabash said...

dh kawen pun angau lg yee.. best nyee

Ayuraza said...

*ikabash
ni bkan angau..ni sangap kot.ahahahaha..stement brani mati..wing3