who's stand by ur side?

09 October 2012

must watch but dont try this at home

 
 
harap maaf eh,
sila abaikan kot-kot terdengar suara garau ngalahkan Darth Vader tu eh. ekekeke,
 
saje je dah lama giler kot tak update blog, nah nano punya video, haha
lapanpuloh kali tengok pon tergelak aku, kot ye pun nak sembahyang, dah la sembahyang duduk, jari tergedik-gedik tu. tak boleh blah betol. hahaha :P
 
 
 
 



anak korang sama tak dengan si gendut aku ni. asal petang je 'miii dai', asal petang jee 'miiii dai' tahu pulak ko ye kedai kat bawah umah kita ni mak ader syer sekali. muehehhe, dah la sekali g kedai 3,4 jenis dier punya aje. grrrrr. ^^' nasib baik mak pon mintak duet ngan bapak ko jugak. haha
 
kopak betol budak-budak skg kan, tu belom sekolah, baru 2tahun6bulan, adoiiii 3,4hengget sier punya aja. haha, tapi makan sikit je, mengada yang lebih. tapi kang kalo tak beli kesian pulak aku. apa lah sangat kan. hehe
 
 
tapi kalo ngan ajak sejenis je dier bagi amek.  haippppp bukan kedekuttttt, tapi biar lah sorang tegas sikit sorang lagi tak bape tegas. hehe. aku ni nampak je pungpangpungpang. ajak dah jengil mata aku dah kesian tengok anak. haaaaaa 'marah boleh jangan lebih-lebih' kang dengan aku-aku sentap. hahahhaha
 
semalam potong rambut dier, semua orang marah aku. haha
 
biarlah dari semak, naik kutu ke, baik aku potong, kalo lepas mandi tu sebijik awannano lah. haha, ni video dah siap potong lah. herot petot pun ok jugak. hahahha :P
 
dah lah,
 
 
nanti i update lagi ok, tapi citer sama jelah. hehe :P babai adios amigos hullahooopppppp.....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 


1 comment:

Lida Rahim said...

haha tak lama lagi dia akan advance cam anak akak lak.. hari-hari ajak g main kat jj la, giant la, tesco la, funfair pon dia ajak macam pg taman mainan je.. aduhaiiii anak..