who's stand by ur side?

16 December 2011

Luahan Perasaan



Semalam rasa macam being a very bad mother jee.

aku tengah basoh pinggan kat dapoooo. anak standard la. elok-elok tengok span kuning pukul lima tu tetibe pulak dah muncul celah kelangkang aku dok berpaut macam aku nak pegi merata. sekali tengah ralit basoh pinggan. sekali tu ngapppppp. kena geget dekat peha.

bukan nyamuk geget ke kerengge geget ke hape. ni haa dak kecikkkk neh yang geget. sekali tengok berdarah. kemainnn lagi kau kan dik. tak dapat perhatian terussss je geget mami. nak tunjuk protes letewwww.hehe :P ni mesti kesss kurang kasih sayang kan. muehehhee T_____T

 




aku geram aku cecubit la sikit. hehe :P

ala. cubit-cubit manja je.sekali tu buat-buat macam takmo kawan ngan baby. pegi sana main sorang-sorang. sekali tu 'huwaaaaaaaaaaaaaa. terjerit-jerit menagesss macam kena bantai ngan mak tiri'. aishhhhh mulotttttttt. kalo mak tiri maknanya bini abah kau. abah kau tu maknanya laki aku. HAHA. ohhhh tidak. simpang malaikat. mueheheheh :)


pastu datang menepek kengkonon mintak pujuk & nak say soryyyy. aku ni tak lah kejam sangat walaupun memang sakit wooooooo kena geget. dah la gigi dak ni serpih. pehhh rasa macam kena kaca je. HAHA.

terusss hug anak pastu cakap.
'len kali jangan buat macam tu ok. pastu geletek ketiak dierrr' *sambil tahan sebak......sob sob.

dier pun gelak mengekek tapi aku pulak lap air mata. sebak pulak lah. hehe. seeee. nampak je garang tapi dalam hati ader taman astakona tahu. HAHA waklueeee.!

malam tadi time anak dah tido usap-usap pale dier pastu bisik ' mami sory.mami tak sengaja' cettttttt. itulah kesahhhh sedih semalam walaupun tak sedih sangat. sampai sekarang masih berbekas kesan gigi. Ajak kata anak tak bagi pakai shortpant la tuh. tu yang kena geget tu. hehe.


perasan tak makin besar makin tak ensem lak dak neh. hehehehehe :) rambut baru kena potong ngan hairsylish dier sapa lagi kalo bukan mak dier sendiri. potong sana sini potong sini sikit. dah!!!! bak datang sepoloh hengget. HAHA. kalo tak mesti mengembanggggg je macam Awan Nano. heh.

dah la. sekian luahan perasaan.! love u alll........

















7 comments:

TS said...

alolo..cian awan nano..
tp lagi cian kat mummy die..hikhik

aEn+aReaL=Ryan said...

comel la mulut muncung tu..hihi

bujal X said...

ha~~lenkali basuh pinggan pakai seluar panjang sikit~~keh keh~~

*kemain kuat dia gigit sampai berdarah~

Lady Rina said...

comelnyer baby...:)

Momma Qiestina said...

hihii kelakar la azad :)
qies pun selalu camtu!

btw salam kenal ye ayuuu :)

PERAHSIA HATI said...

Comel je tengok baby Awan Nano ni....

Kesian akak, mesti sakit, kan? Saya pun pernah kena gigit, tapi dekat tangan. Adik yang buat. he...he...

Budak-budak...

Ayu Rashidah @ Cik Ayu said...

wahhh! kompom sakit.... saya kalau lepas marah anak, mmg nangesh..... macam kita pulak yg kena marah.... cik abang le tukang pujuk... huhuhu..... walaupun anak dah masuk 4....garang2, masuk bilik nangis... haha